| Caddillac a întrebat:

De o ora si ceva motocicleta porneste greu si daca nu o accelerz se opreste, si parca o simt ca nu mai trage cum tragea inainte iar nu imi ajunge la fel de repede ca inainte la 12000 de ture (Cred ca acum nici nu mai atinge 10.000, iar cand merg cu ea se "blocheaza" da rateuri uneori, iar alteori de la 5000 de ture pica pe la 1000 asa si se opreste din mers... ma puteti ajuta?

Răspuns Câştigător
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Nu ai pentru ce sa-mi multumesti, este vina mea ca nu te-am anuntat ca ai mesaj privat. Cat despre carburatie este simplu, ti-am explicat in mesaj. Vezi fixeaza filtrul de aer!winking

13 răspunsuri:
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Amestec bogat in benzina, cred ca. Ai un motor in 2 t! Aer fals pe undeva?

| Caddillac explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Adica? nu ma pricep asa bine in mecanica moto, tot ce pot sa zic ca filtrul este putin strans cu banda dar a mers perfect pana acum, nu cred ca e aia problema... si sa nu mai vorbim de fumul pe care il scoate prin evacuare...

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru Caddillac):

Ca scoate mult fum, sunt mai multe cauze, la motoarele in doi timpi.Ai depasit cantitatea de ulei de amestec, pentru un amestec optim recomand( 2 % ) la un litru de benzina 20 mililitri ulei, dar numai sintetic 100 % nu altfel de ulei, recomandat Motul 710. O alta cauza a fumului o reprezinta amestec prea bogat in benzina, pentru asta trebuie sa-i faci o carburatie.
Asa este carburatorul tau?
...0/63552374

| Caddillac explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Da, este un Dell'orto dar cred ca este mai mare de 17.5 deoarece proprietarul preceden mi-a dat carburatorul ei original...si cum sa reglez uleiul in benzina?

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru Caddillac):

Scuza-ma la tine uleiul pentru amestec si-l ia automat prin pompa, problema este daca tu i-ai pus ulei ul 100 % sintetic, sa nu fie altfel tip de ulei, ulei normal pentru ca nu-i bun.Eu ti-am trimis poza cu carburatorul pentru a-ti explica, cum se face reglajul la un carburator unde trebuie sa actionezi si cum!

| Caddillac explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Acum am vazut mesajul si trimis de tine m-am uitat la poza si am luat un carburator mai mic dar la fel ca al meu, si am vazut care cum sunt reglajele, maine ma apuc de treaba iti multumesc mult, cat despre ulei, nu stiu ce sa zic imi amintesc ca cel pe care l-am pus data trecuta era 100% sintetic.
Mie imi scoate fum doar atunci cand e pe liber si e pe loc si o turez, cand merg nu cred ca scoate asa mult cum scoate cand e oprita...
Acest fum poate fii din vina ca eu las mereu robinetu de benzina dat drumu?
Iar filtrul acum am observat ca nici acesta nu este la "locul" Lui, maine il fixez mai bine...
Iti multumesc inca o datawinking

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru Caddillac):

Nu uita cand opresti motorul, inchide-i si robinetul de benzina!winking

| Caddillac explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Da asa am sa fac, dar eu mereu cand merg il tin pe rezerva niciodata pe "on" chiar daca am 8 litri mereu pe rezerva... are ceva?

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru Caddillac):

Nu are absolut nimic!

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru Caddillac):

Nu ai pentru ce sa-mi multumesti, este vina mea ca nu te-am anuntat ca ai mesaj privat. Cat despre carburatie este simplu, ti-am explicat in mesaj. Vezi fixeaza filtrul de aer!winking

Răspuns utilizator avertizat
| EdyFcsb a răspuns:

Cred ca la carburator. verifica

| Caddillac explică (pentru EdyFcsb):

Am dat asa pe moment sa stea mai turat si sa nu pice sub 1000 dar dupa 3 minute pac, se opreste. Maine cred ca am sa o desfac si sa ma uit mai detaliat...