Nu trebuie echilibrare daca sant jante nefolosite pentru ca vin pregatite din fabrica. Daca erau folosite era recomandat sa le re-actualizezi la zi.
Nu strica sa faci verificare de echilibrare.
Echilibrare trebuie facuta macar odata pe semestru, dar si de ori de cate ori "prinzi" un soc de la o groapa mai mare sau asemanator (daca se loveste si janta).
Vai de plamea ce raspunsuri.
Echilibrarea rotii se face dupa montarea cauciucului.
Cauciucul poate avea greutate neuniforma, in proportie mai mare decat janta.
La schimbarea cauciucurilor, trebuie dati jos plumbii aia, si refacuta echilibrarea. Chiar si atunci cand se demonteaza acelasi cauciuc si se pune la loc (cum am facut eu pentru inlocuirea valvei, de exemplu), se reface echilibrarea, pentru ca nu mai corespunde pozitionarea plumbului, cu dezechilibrul cauciucului.
Nu trebuie sa le mai echilibrezi, au fost deja echilibrate. Le pui si asa si daca cumva ai probleme abia atunci le echilibreaza pe masina