Cum sta cu nivelul apei? Ai scut sub masina? Daca nu, probabil a sarit zapada pe toba de esapament. Te ai uitat la temperatura apei atunci cand a iesit fum? Daca motorul are pierdere de apa, si apa curge pe anumite piese fierbinti, iasa fum.
Daca nu apare nici un martor in bord iar antigelul si uleiul si-au pastrat culoare normala nu are nimic. Era frig afara si motorul a fost cald.
Eu oricum trebuie sa schimb uleiul este cam dus
Pai daca ungerea nu se produce 100% normal cu ulei bun o sa frece metal pe metal si o sa duca la uzarea prematura a motorului, in cel mai rau caz poti cala motorul. Sa nu te gandesti sa combini doua tipuri diferite de ulei. Daca vrei sa il schimbi te pot indruma eu cu procedura, este foarte simplu. Uleiul plus filtru costa in jur de 200 de lei (depinde de ce alegi tu). Eu am tot volkswagen
Stanmariusvasile întreabă: