Daca te aștepți la un diagnostic pe baza a doua opriri ale motorului, esti foarte optimist.
Pe vremuri erau doua cauze, "ori nu benzineste, ori nu scânteieste"; cam de aici se pleaca pe fir si acum. Adica intai trebuie vazut ce nu ajunge la motor, combustibilul sau curentul electric.
Poate spui si ce masina ai, cat de veche este... daca-i manuala sau automata.
Duo direct la recicle poate iei ceva pe ea macar deo bere
Aia na murit ca tia taiat calea careva, o murit ca i-a venit timpul sa moara doar no trai milioane de ani.
Tester pe laptop, cei ala? Foloseste un scaner normal, nu mai umblati cu rahaturi.Atit timp cit masina are curent, nu are cum sa nu poata un scaner sa comunice cu calculatorul masinii.
Trebuia sa faci asta demult, sigur aveai aprinse la bord luminite, asa ca daca nu ai umblat la ea cand o trebuit, acum nu mai vedea ea luminita de la capatul tunelului
Cind dai la cheie ce se intampla, invirte electromotorul sau nu, ori explica mai clar ce faci, cand faci si ce se intampla, ori nu se intampla.
Tu explici de taiat calea, de pistol cu apa, nimic legat de ce anume operatii faci acolo.
Nu mai porneste, are cateva explicatii, ori simtome.Invirte si nu porneste, dai la chiei si nu se intampla nimci etc.
''mi-a murit motorul pentru ca s-a bagat cineva si mi-a taiat calea'' Pisica neagra. Ti-a furat toata puterea motorului.
Se pare că are probleme cu ECU. Du mașina la reprezentanță, nu la un prieten cu laptop.
Nu stiu care e cauza dar da nu cred ca va lua foc deoarece e oprita si nu are nicio functie sau ceva pornit care sa ii dea energie.Probabil ai bruscat frana si s-a miscat ceva la motor. Poti sa o duci la un mecanic