| Nechifor_Petru_2000 a întrebat:

Deci treaba stă în felul următor, am un logan 1. 5dCi din 2007, cum stă treaba cu turbina, adică ce aduce „moartea acesteia?„ am înțeles că una din probleme care dăunează acest lucru este atunci când mergi subturat și am înțeles că trebuie să o mai accelerez din când în când să se curețe injectoarele, cum stă treaba?

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu trebuie nici sa o subturezi, nici sa o duci in zona rosie prea des, nu trebuie sa accelerezi brusc de la turatii joase si sa intretii corect toata masina

2 răspunsuri:
| TrăieşteClipa a răspuns:

Turbina se duce mai repede cand ai obiceiul sa opresti masina brusc dupa ce ai forjat-o, fara sa-i dai timp sa se raceasca.

| blAster85 a răspuns:

Avand in vedere ca e motor cu turbina, mai ales acum iarna ai putea porni cu 10-15 minute inainte de fiecare drum pentru ca motorul sa poata ajunge la o temperatura optima si uleiul sa isi faca treaba mai ales pentru turbina, si dupa fiecare drum la fel daca nu te grabesti poti sta un pic la relantiu. unul din factorii principali e calitatea uleiului folosit.