| alexsaxx2323 a întrebat:

Detin un Ml320 w164 si trage enorm de tare dreapta inca de cand am luat-o
Masina nu a fost lovita sigurat!
Am schimbat cauciucurile si la fel
Ce cauza pot fi mai sigur?

7 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Cum de a trecut prin verificarea tehnica RAR?

| relian a răspuns (pentru Bula):

Ce are raru cu prefectura laughing hai ca esti tare de tot.Raru nu se ocupa cu aliniamentul masinii, sau geomertria cum zic romanii.
Deci omu trebuie sa faca alianiamentul la acea masina, aia e tot.
La aliniament o sa afle cum sta treaba. Daca masina o fi fost lovita in sasiu si nu mai este drept la revedere, aliniamentul nu poate fi facut.Acum depinde si unde anume la care roti spate, fata.Pe fata daca sunt ceva probleme se poate rezolva, sunt ceva piese, cam scumpe, dar asta e ce se instaleaza, astfel incat geomertria sa iasa bine.

| Bula a răspuns (pentru relian):

Depinde cum trece la RAR examenul: cu vederea sau cu plicul. tongue
In mod normal, cand o masina se inscrie in circulatie (sau accidentare mai complexa), se face revizie completa, se verifica TOATE elementele care afecteaza dinamica masinii in circulatie: sistemul de directie-aliniament, sistemul de franare, gradul de uzura /poluare a sistemului de antrenare.
Daca se gasesc elemente care pot periclita circulatia (acesta este scopul verificarilor RAR) atunci obliga proprietarul la remedierea problemelor, inainte sa dea avizul pentru circulatie.
In unele tari este obligatoriu ca verificarile de incadrare in parametrii sa fie facute intai la reprezentantele producatorului, care au aparatura specifica dedicata produselor lor.

| relian a răspuns (pentru Bula):

Poate asa o fi in RO dar in alte tari nu e deloc asa cum tu spui.In alte tarii nu-i intereseaza ca masina ta are aliniamentul facut ori nu.Asta tine de tine, il faci sau nu e fix problema ta.Aliniamentul sau geometria cum zici nu afecteaza traficul deloc, sau mai stiu eu ce alte chestii, te afecteaza pe tine direct, pe masin ta, mai exacat iti roade cauciucurile, aia e tot ce se poate intampla.
Tu cand conduci nu conduci fara sa tii mainile pe volan.Deci dupa mine nici in RO, zic dupa mine nici in RO nu ii intereseaza pe careva despre geometria ta.
Stii pe cine intereseaza geometria masinii? Pe cei care iti pun caucucurile, aia iti dau garantie, in mod normal ar trebuie sa iti ceara, ori unia chiar iti fac ei si geometria.Aia nu vor sa vii la ei dupa 2-3 luni ca sau dus cauciucurile laughing
In rest nu vad pe altcineva in afara de astia si de tine ca proprietara sa intereseze daca ai tu geometria buna sau nu.
Deci RARU il treci pe bune ceara daca ai geometria praf,aia nu-s curiosi,cel putin asa cred eu, si asa mi se pare si logic.
Geometria poate fi rea si a doua zi dupa ce o faci sa fie buna, dai intr-o groapa si ala esti laughing aia ce inseamna? Nu inseamna nimic, nu afecteaza circulatia in sine, pe nimeni, decat pe tine asa cum am spus.Iti uzeaza cauciucurile aia e singura problema.
Eu sunt in alta tara si te asigur ca nu le pasa la nimeni de geometria ta, sau macar sa intrebe careva de asa ceva.Nicaeri nu te intreaba, nici cand inscrii masina, nici cand faci inspectia, niciodata, nicari.

| sierra1 a răspuns:

Trebuie să verifici la un atelier specializat convergenţă, geometria şi paralelismul apoi echilibrarea roţilor

| xerxes1 a răspuns:

Poate a luat o bordura sau o groapa zdravana si s-a strambat ceva pe acolo.Un lonjeron, ceva.

| cealapamarin a răspuns:

Caseta de directie