Du-o la fiare vechi ca nu merita sa bagi banii in ceva atat de vechi si ruginit.
De ce nu pui niște spumă poliuretanică și o chituiești frumos, pe urmă vopsită, zici că e nouă! Nu te costă mai nimic.
Dar și rezistența caroseriei va fi la fel: spre zero.
Ori faci treaba cum trebuie, cu piese ok, ori mai bine o dai la fier vechi.
Se gaseste element de reparatie (prag nou), iar daca lucrarea se face cum trebuie, tin minim 5 ani in conditii de trafic normal (iarna/vara) si spalaturi corecte, mai ales cand se incarca masina cu sare si/sau noroi.
De cele mai multe ori, masinile ruginesc din cauza ca stau cu saptamanile/anii imbracate in noroi, iar cand se duce proprietarul la spalatorie are grija sa-si spele presurile, dar pe sub masina nu baga jetul niciodata.
Masinile spalate cum trebuie ruginesc mult mai tarziu.
Deci ai bagat spuma. Vrei sa o cosmetizezi.
Te-ai gandit ca daca iei pe cineva cu masina, urca pe scaunul pasagerului, in fata si ajunge direct sub masina?
Te faci de tot r*** cu improvizatiile astea! Mai nenorocesti si alti oameni nevinovati!
Daca masina a ajuns la stadiul asta de rugina, e clar ca e de dus la fier vechi!
Nu face masina cat manopera in cazul asta. Eu as lasa-o asa sincer si as merge cu ea pana pica. In masinile vechi am renuntat sa mai bag bani ca mereu pica cate ceva. Daca iti iei o masina pana in 50 de milioane, mergi cu ea pana pica si dupa iti iei alta.
AlexMaftei2001 întreabă:
Alexandru250201 întreabă: