anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Diesel sau Benzina? Voi ce alegeți și de ce? Pentru o mașina cu o circulație cam de 55-60% pe oraș și restul afara. Și ce motor happy

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu ai treaba cu euro 5, dar euro 5 inseamna o masina relativa noua, pe care o poti tine cativa ani... si peste cativa ani s ar putea sa ai o problema si cu euro5

13 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

1.6 benzina merita. Pt ca motorina e pe cale de disparitie

suntserios
| suntserios a răspuns:

Benzina fara discutii. Dieselul nu cred ca trebuie sa mai fie o varianta de acum incolo.
De ce benzina?

-polueaza mai putin
-e un motor mai silentios si mai rafinat.
-se incalzeste mai repede
-e mai putin pretentios iarna
-nu e in pericol de a fi interzis prin marile orase

Singurul avantaj al dieselului e cuplu si cam atat, pentru ca la consum diferenta nu e mare in orase.

Ce motor? daca ar fi dupa mine un 2.0... dar acum conduc un 1.6 turbo si sunt multumit

| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Așa ma gândesc și eu, ca ar fi mai Ok benzina, la diesel, ce sa zic, pana in Euro 4 sunt amenințate, Euro 5 diesel, n-ai treaba dar și prețul de achiziție e pe masura.

| mgtow a răspuns (pentru suntserios):

Cati km te tine daca alimentezi full?

| suntserios a răspuns (pentru mgtow):

Realist vreo 450 in oras, 700in afara pana in 100km/h

| mgtow a răspuns (pentru suntserios):

Eu am 1.8 - 170 cp nu e mare diferenta intre motoarele noastre. In bord arata max autonomie cu un full 900 mile. Stii cumva daca se poate face o conversie de discuri pe puntea spate sa le pun la fel de mari ca alea de pe fata? Mecanicul zicea ca e putina bataie de cap din cauza franei de mana electrice, dar da` si tu cu parerea cum ar decurge manopera.

| anonim_4396 explică (pentru mgtow):

Nu are rost sa pui discuri pe spate ca cele de pe fata la dimensiune, nu te ajuta foarte mult, plus ca e multă bătaie de cap, e mai frumos pentru aspect, dar doar atât, in rest, te complici prea mult, stiu ca e posibil și eu am prieteni ce au făcut asta, dar mi-au spus ca nu are rost, nu simți o diferența.

| suntserios a răspuns (pentru mgtow):

Nu vad niciun motiv pentru care sa schimbi discurile pe spate, oricum forta de franare e mai mare pe fata

| mgtow a răspuns (pentru anonim_4396):

Pt estetica ar merita zic eu. Optiunea 2 schimb cu bmw care le are mari pe spate

| anonim_4396 explică (pentru mgtow):

Depinde ce BMW fratello, ca dacă e 2.0 diesel, tot mai mici le are, la fel și 3.0

| mgtow a răspuns (pentru anonim_4396):

Eu n-am vazut nici un bmw cu discuri mai mici pe spate. Erau la fel ca alea din fata sau mai mari. Suprafata de contact ale placutelor o fi mai mica fata de cele pe fata.

| anonim_4396 explică (pentru mgtow):

Impisibil frate, am avut BMW 3.0 diesel, erau mai mici, și la M-URI sunt mai mici puțin, dar nu cu mult, dar la diesel și la astea pe benzina cu motoare mai mici clar sunt mai mici pe spate cu mult

| suntserios a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu ai treaba cu euro 5, dar euro 5 inseamna o masina relativa noua, pe care o poti tine cativa ani... si peste cativa ani s ar putea sa ai o problema si cu euro5

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Depinde de oras. La mine in oras, prefer limuzinele diesel. Nu am probleme cu locurile de parcare, traficul e lejer.
Intr-un oras aglomerat, probabil as tine in parcare o masina de genul - Opel Corsa 1.4, si as merge mai mult pe jos, sau cu transportul public.