Nu ai treaba cu euro 5, dar euro 5 inseamna o masina relativa noua, pe care o poti tine cativa ani... si peste cativa ani s ar putea sa ai o problema si cu euro5
Benzina fara discutii. Dieselul nu cred ca trebuie sa mai fie o varianta de acum incolo.
De ce benzina?
-polueaza mai putin
-e un motor mai silentios si mai rafinat.
-se incalzeste mai repede
-e mai putin pretentios iarna
-nu e in pericol de a fi interzis prin marile orase
Singurul avantaj al dieselului e cuplu si cam atat, pentru ca la consum diferenta nu e mare in orase.
Ce motor? daca ar fi dupa mine un 2.0... dar acum conduc un 1.6 turbo si sunt multumit
Așa ma gândesc și eu, ca ar fi mai Ok benzina, la diesel, ce sa zic, pana in Euro 4 sunt amenințate, Euro 5 diesel, n-ai treaba dar și prețul de achiziție e pe masura.
Cati km te tine daca alimentezi full?
Realist vreo 450 in oras, 700in afara pana in 100km/h
Eu am 1.8 - 170 cp nu e mare diferenta intre motoarele noastre. In bord arata max autonomie cu un full 900 mile. Stii cumva daca se poate face o conversie de discuri pe puntea spate sa le pun la fel de mari ca alea de pe fata? Mecanicul zicea ca e putina bataie de cap din cauza franei de mana electrice, dar da` si tu cu parerea cum ar decurge manopera.
Nu are rost sa pui discuri pe spate ca cele de pe fata la dimensiune, nu te ajuta foarte mult, plus ca e multă bătaie de cap, e mai frumos pentru aspect, dar doar atât, in rest, te complici prea mult, stiu ca e posibil și eu am prieteni ce au făcut asta, dar mi-au spus ca nu are rost, nu simți o diferența.
Nu vad niciun motiv pentru care sa schimbi discurile pe spate, oricum forta de franare e mai mare pe fata
Pt estetica ar merita zic eu. Optiunea 2 schimb cu bmw care le are mari pe spate
Depinde ce BMW fratello, ca dacă e 2.0 diesel, tot mai mici le are, la fel și 3.0
Eu n-am vazut nici un bmw cu discuri mai mici pe spate. Erau la fel ca alea din fata sau mai mari. Suprafata de contact ale placutelor o fi mai mica fata de cele pe fata.
Impisibil frate, am avut BMW 3.0 diesel, erau mai mici, și la M-URI sunt mai mici puțin, dar nu cu mult, dar la diesel și la astea pe benzina cu motoare mai mici clar sunt mai mici pe spate cu mult
Nu ai treaba cu euro 5, dar euro 5 inseamna o masina relativa noua, pe care o poti tine cativa ani... si peste cativa ani s ar putea sa ai o problema si cu euro5
Depinde de oras. La mine in oras, prefer limuzinele diesel. Nu am probleme cu locurile de parcare, traficul e lejer.
Intr-un oras aglomerat, probabil as tine in parcare o masina de genul - Opel Corsa 1.4, si as merge mai mult pe jos, sau cu transportul public.
MariusF23 întreabă:
Num3Ascuns întreabă:
Num3Ascuns întreabă:
Sarbu_Bogdan_Paul_ întreabă: