Daca te referi la viteza....ambele sunt relativ egale, dar daca te referi eleganta...cel pe benzina este cel mai bune(este silentios), iar daca te referi la economia carburantului, dieselul este mai bun. Sper ca te-am ajutat
Depinde ce fel de putere vrei. Cum zice cineva mai sus, daca vrei putere de carat porcii, si un consum satisfacator, iei "dizal uai".
Daca vrei masina sport, iei benzina, eventual benzina + turbo.
Dieselul are cuplu mare la turatii joase, iar cu ajutorul supraalimentarii isi mentine cuplul si la viteza mare, dar e plin de lag-uri la accelerare fata de un benzinar, de aia benzinarele sunt mult mai sportive.
Motorul pe benzina este mai bun din toate punctele de vedere, exceptand consumul.
NoMikeyMouse este total pe langa fenomen...
El compara motoare turbo Diesel cu niste benzinare aspirate proiectate sa fie low-cost, ceea ce nu este prea intelept. Ia sa compare motoarele turbo Diesel de pe Fiat cu alea Multi-Air, tot de pe Fiat si vorbim apoi. De ce crezi tu ca Bugatti, Lamborghini sau Ferrari sunt toate excusiv pe benzina? De amorul artei?
Diesel e bun de carat porci in portbagaj si satisfacut unele fobii de consum ale romanilor. Benzina e cea mai buna. Un motor pe benzina de 1.6 face orice diesel de 2.0.
"Un motor pe benzina de 1.6 face orice diesel de 2.0."
Daca dieselul are 30 de ani si nu are turbo, de acord cu tine.
Un Fiat diesel 1, 6 multijet, 16v, 120 de cai umileste orice Clio benzinar de 1, 6 cand vrea muschii lui.Si consuma mai putin.
Alfa Romeo Spider 2.0 JTDm 16V are 170 de cai.
Nici macar nu reusesti sa o vezi vand te depaseste.
Ai depasit si tu un ARO cu remorca cu Clio al tau si de aici concluzia eronata probabil.
Nu dau 1.8 benzina pe 1. 9TDi,consumul la tdi e aproape jumatate si puterea putin mai mare, la benzina in drum in rampa cu treapta mare face masina ca toti dracii, la diesel, cu turbina cand o calci, nu te lasă.
Fix invers, da na asa e cand raspunzi doar sa te bagi in seama
Nu poti compara benzina cu motorina. motorul benzinar e super silentios, pornire usoara iarna,(daca apesi pedala se duce), motorina e mai nasoala (pornesete mai greu iarna), dar avantaj consum mai mic de carburant.
Diesel-ul este bun si din punct de vedere al consumului, mai ales in oras..ca putere depinde de masina, ambele sunt bune, puternice. Dar de obicei se spune ca un motor benzina este mai puternic, insa asta nu e o regula.
Depinde ce intelegi prin puternic..la liniute diesel-ul face benzinarul, insa la top speed benzinarul castiga. Aici depinde mult si de sofer.
Dieselul face benzinarul la liniute (demaraj)?
La top speed castiga benzinarul, in functie de sofer?
Nu te supara, dar cate liniute ai facut, si de cate ori ai ajuns la top speed-ul unei masini?
Realitatea e ca astia care zic ca dieselul trage, opresc motorul la benzinare la plecare, iar la top speed depinde de teren, si de raportul de la ultima treapta de viteza, alaturi de turatia la care e limitat motorul.
alexinioh întreabă: