As as merge clar pe Passat Break sau Golf 4 Break. Piese noi realtiv ieftine, consum foarte mic, fiabilitate extraordinar de mare, daca ai noroc gasesti si ceva 4x4 in banii astia si ai o stabilitate extraordinara, nu ca la cel 2x4 nu ai avea dar nu se compara nimic cu tractiunea integrala de la BMW, Chrysler si Volkswagen, daca vrei piese SH ai la dezmembrari o piata foarte larga, piese after market destul de multe, cam la orice piesa ai alternativa la masina, consum foarte ok, forta destul de mare, eu cred ca este alegerea ideala!
@drbear: omul vrea o MASINA, Trabantul nu stiu daca se mai incadreaza in ziua de astazi la aceasta categorie. Cu siguranta insa se incadreaza la "masina pentru familie", pentru ca asta inseamna in ziua de astazi minim 4 usi. Si nu stiu ce poti intelege prin "stare foarte buna, functioneaza bine" la o masina de minim 20 de ani. Nu contest ca poate cara 500 de kg, dar te rog scuteste-ne cu "fara probleme", "confortabil", "relativ sigura", "face caldura bine iarna", "fara revizii" (?!?) etc. Si mie mi se pare Trabantul o masina simpatica, dar totusi, sa pastram o doza de sinceritate si decenta.
@ antonio_8672 - eu ti-as recomanda un Opel Astra G.
Detin trei masini momentan, daca adaug si pe cea a sotiei. Un trabant 601S berlina, un chevrolet Cruze sedan din 2010 si un seat ibiza din 2005. AM ajuns sa folosesc Trabantul aproximativ 800 km pe luna datorita celor spuse de mine mai sus.
Aceasta masina a fost vazuta ca o gluma proasta pentru ca a aparut cand nu trebuia, in niste vremuri cand oamenii erau disperati sa aiba o masina, iar trabantul pur si simplu nu era suficient pentru ce aveau nevoie.
Eu am condus zeci de masini bune, si mai putin bune. Am detinut peste 5 modele de masini fabricate dupa 2000, de la Matiz pana la sedanuri de dimensiuni mari si crede-ma,desi mi-am cumparat trabantul in gluma, il folosesc de nevoie in Bucuresti, aproape zilnic.Consuma putin,e confortabil (da,e mic,dar are foarte putin mobilier inauntru,e foarte mult spatiu ramas pentru pasageri), il parchez oriunde, etc.
Cand am zis fara probleme...Hmm, dupa ultima interventie asupra motorului am mers 8000 de km, inclusiv un drum de 1200 de km pana in Bulgaria), cand am zis fara revizii m-am referit de fapt la costuri. Daca treubuie o data pe luna sa strangi niste suruburi sau sa inlocuiesti o piesa...te costa 5-10 lei si o ora de munca, prefer asa decat revizia la Cruze care m-a costat 800 de lei anul asta,si a fost prima!)
Stiu ca userul nu isi va lua trabant. Va lua o skoda octavia sau Opel Astra,sau nu mai stiu ce masina incolora,inodora, insipida, etc. Dar am simtit eu nevoie sa scriu despre masinuta asta
Felicitari pentru masinuta, explicat asa suna altfel. Imi imaginam ca esti genul care chiar crede in povestioarele respective, dar fiind a doua masina, chiar si tu spui ca ai achizitionat-o in gluma. Si mie mi-ar placea sincer un trabantel, un VW Beatle, un Fiat 500 sau un Mini Morris, totusi nu ca si masina de familie ci ca si o jucarie pentru oameni mari, la fel cum inteleg ca e si pentru tine, din moment ce mai ai doua masini.
Fiind insa o jucarie prea scumpa pentru mine, ma limitez la colectia de la DeAgostini...
La fel ca si FurtunaDiesel iti recomand Wolkswagen Passat break. Este foarte fiabila si cred ca este si una dintre cele mai reusite masini din ultimii ani. Daca iti iei si motorizarea de 1.9, 131 de cai, vei fi surprins cit de bine trage masina. Este foarte spatioasa sta foarte bine pe viraje este foarte comoda pe gropile din rominia si daca te superi te poti trasforma intr-un mic pilot. Piesele sunt relativ ieftine si le gasesti pe la dezmembrari intr-un numar foarte mare. Bafta!
Masina tip break pentru familie : Traban Universal (zis si Kombi). Nu rade. E o masina care te costa maxim 3000 de lei,in stare foarte buna si functioneaza bine, fara probleme majore. Se repara ieftin de catre membri clubului trabant, indiferent unde ai fii in tara. Poate sa care pana la 500 kg, fara probleme si au loc confortabil 2 adulti si 2 copii + un caine in spate. Viteza de croaziere este 90 kmph, este o masina relativ sigura datorita sasiului robust din otel (vezi crash-test aici : http://www.youtube.com/watch?v=oF4phDLfGF4 ). RCA te costa aproximativ 180 de lei/ an, impozitul aproximativ 20 de lei pe an. Consuma 5 litri/100 km afara si cam 7 in oras! Face caldura bine iarna,iar vara plafonul nu se incinge pentru ca e dintr-un material textil combinat cu rasina (multi ii spun carton). Urca fara problele transalpina,transfagarasanul si absolut ce vrei tu.
Am uitat sa-ti spun ca toata lumea se va uita zambind si te va intreba cum si cat merge trabantul :),iar BMW-urile cu numere de BG care te vor deranja in trafic pot primi de la tine o portie serioasa de fum inecacios daca tragi putin socul :).
Trabantul nu are revizie, iar cauciucurile atat de vara cat si de iarna NOI, costa maxim 150 de lei/bucata. Taie foarte bine zapada si e o masina care porneste la rece fara nicio problema, chiar si la -15 grade :)
Sau, iti poti lua un Logan MCV si sa fii ca toata lumea :), 5000 de euro la inceput, revizii de 10 milioane, consum ridicat, asigurare de 3 milioane, impozit de 100 de lei.