Pai la 16 ani poti sa dai de A1, faza cu 49 in acte nu mai merge de vreo 2 ani, care au apucat cu ele asa foarte bine, acum nu mai merge si este si periculos daca mai merge pentru ca aproape la fiecare colt stau ARR-ul cu dubele, in ultimii 2 ani s-au facut peste 50.000 de dosare penale pentru fals in acte, uz de fals, condus fara permis si asa mai departe. Daca vrei ceva de 49 uite-te la Yamaha TZR 50 sau daca vrei dai de A1 si uite-te al Honda CBR 125 sau Yamaha TZR 125. Alte solutii sunt la Aprilia si Derbi dar nu le recomand, Aprilia e in 2 timpi si Derbi nu prea mai face motociclete fiabile!
Frate... eu te inteleg cu tzr. dar nu cred ca asta vrea sa si moara
totusi tzr este un motor prea periculos chiar si de 50. si unde mai punem ca nu gasesti prea usor piese pentru ca e prea vechi motorul. acu 8-10 au murit prea multi cu motorul asta. pentru ca are o forta prea mare.
pentru VladyRo daca cumva iti trece prin minte sa cumperi tzr... ar mai fi si nsr. sunt 2 motoare superbe insa in acelasi timp sunt si mortale. cu aceste 2 motoare au murit destui tineri acu ani buni. insa cu toate astea cand o sa-mi permit o sa-mi cumpar si eu un nsr. daca nu o sa-l pun in casa si o sa-l pun ca si bibelou acolo hahahahahhaha intr-adevar 2 motoare superbe si legendare totusi.
Cum ma TZR are forta prea mare dar tu ii zici de Aprilia RS care e in 2 timpi? Ba parca am fi din filmele idioate cu femei in taxi...
Daca Doamne fereste nu ai noroc in viata mori si in tanc... nu este deloc un motor puternic la 125 cmc nu poate fi de necontrolat, ce sare de 400 cmc de acord cu tine... dar la 125 cmc nu se pune problema ca e prea mare ncii TZR si nici NSR-ul lu Honda, dar in nici un caz nu recomanzi RS sau altceva in 2 timpi care clar pleaca din puca dar spui ca TZR-ul e prea puternic
Frate... cand in grecia (ca sunt in grecia) mergeau astia cu motoare in Romania te minunai daca vedeai un motor. in grecia a fost mare "haos" cu tzr si cu nsr. si astea erau cumparate de tineri adica intre 50 si 125. si multi au murit cu motoarele astea. crede-ma ca stiu ce vorbesc. nu ctiu cate motoare de 125 ai condus tu. dar nu prea ai dreptate. si da cu rs ai dreptate este puternic. asa cum este si cbr-ul totusi de 125. care ala din a 2 a sau a 3 a (viteza) deja se ridica. daca nu sti cum sa accelerezi. asa si cu tzr si cu nsr. nu te uita ca sun motoare de 125. ca daca era asa atunci trebuia sa le vezi la fiecare colt. si totusi sunt rare.
si in legatura cu gilera. am un prieten care a trebuit sa scoata 350 de euro pentru discul de frana si nu mai stiu ce la motor. (motorul de la scuter) si mai am inca 2 prieteni care tot gilera runner au si mi-au spus acelasi lucru ca sunt mai scumpe piesele la gilera ca am vrut sa-mi cumpar si eu. si da intr-adevar peugeot are piese scumpe, dar nu ca gilera are piesele mai ieftine decat peugeot. cam acolo sunt amandoua. pe mine m-au interesat motoarele inca de mic. si tot am citit am auzit am intrebat si am aflat destule despre multe motoare. asa ca mai documenteazate in privinta tzr-ului si al nsr-ului. pentru ca sunt destul de puternica chiar si pentru 125 cc.
Au murit ca nu au mers regulemantar. Ce spui tu de Greci ca in `90 cand s-a terminat cu blocu comunist in Romania au fost cateva orase care s-au umplut de motociclete si chiar si inainte prin `80-`85 in Timisoara de exemplu erau o groaza de Kawasaki, Honda, Triumph, Zeppelin, Zundap, mai tarziu Yamaha prin `88, Suzuki tot cam pe atunci, Romania a fost printre primele sari ex sovietice care au inceput importul de motociclete si in special sport si cruiser si rar chopper.
Referitor la faza ca le vezi rar tocmai ca sunt puturoase le vezi, daca tu te plangi de una de 125 ce mai spui de una de 600, 650, 700, 750 de la Suzuki, 1000, 1200 mai nou alea ce mai sunt? Daca nu mergi cu cap automat o motocicleta te poate omor dar in acelasi timp pentru un cepator daca ai resurse de putere pe care nu le folosesti poate fi un avantaj daca intr-o curba de exemplu nu esti in viteza corespunzatoare ai de unde sa cresti pentru mai multa stabilitate sau ai de unde sa scazi fara sa moara motorul, sau intr-o depasire la fel.
La Gilera disc de frana pe original este 23 de euro si mai am Aysha la 17 euro, EquaTech tot la 17 euro, IVO Racing la 22 si Bosch Special SR 2 la 29 de euro deci cred ca te-a mintit in legatura cu cei 250 de euro, sau la motor a schimbat tot ce avea prin el in afara de carcasa si atunci da motoru nu e schimbat ca mai e carcasa de schimbat . La Peugeot sunt cam cu 5-8% mai scumpe piesele.
P.S.
Cred ca tu este cazul sa incerci si motoare serioase daca spui ca TZR-ul si NSR-ul sunt motoare puternice, cand am luat primul NSR prin `90 si ceva nu mai retin sigur dupa `95 il luasem nou, m-am urcat pe el si nu ca era mai puturos dar tot pe acolo, nu se simtea mare diferenta, asta comparativ cu o motocicleta de 40 de ani, deci nu poti spune ca e prea puternic in nici un caz!
Tu acum compari 125 cu cele de 400 si etc.
eu ziceam doar ca aceste motoare tzr si nsr au o acceleratie mai mare comparabil cu celelalte motoare din categoria lui. pana si cbr 125 are acceleratie mai mare. daca iei rs din ala street da are acceleratie mare inaa pentru ca am condus rs normal. crede-ma ca iei un derbi ca iei un rs cam tot pe acolo e. hai ca rs e ceva mai rapid ca derbi. tzr, nsr, si rs de care spui sunt motoare de viteza. strett sau cum se spune. un tzr/nsr/rs nu este acelasi lucru cu un derbi de exemplu. daca tu conduci motoare de la 250 in sus, e logic ca ti se par incete motoarele astea. insa daca esti la inceput si ai mai condus ceva scutere. ti se p-ar rapide. cu motoare din astea normal daca iti iei... o sa-ti fie mai usor dupa aia daca iei ceva mai mare. ca o sa-ti fie mai usor comparabil cu daca ai conduce un scuter si dupa aia ai merge la motor mare.
si cand zici ca cele de la suzuki sunt rare. la care te referi? la gsxr? ca ala sub nici o forma nu este rar. si majoritatea des intalnite sunt de 600-750 si 1000.
si in legatura cu tzr si nsr... iti spun ce au spus proprietari de aceste motoare. si mai ales cand spui la cineva de tzr sau nsr se uita ciudat la tine si parca aude vreo legenda. (care din cate am citit cam sunt).
si in orice caz daca este sa iau vreodata un 125... cu siguranta al o sa fie nsr.
Nu exista RS stret si normal de spui tu, exista RS clasic si RS cu Power Valve, asta este tot!
Acceleratia este mai mare la RS si decat la NSR, si decat la TZR si decat la CBR si la ce vrei tu pentru ca este in 2 timpi, ai spus o tampenie pe care nu ai cum sa o scalzi ca nu e asa, sa imi arati un singur site sau ce vrei tu cu acceleratie mai buna la o alta motocicleta de 125 cmc decat la RS si eu o mananc firar mama ei de motocicleta.
Am spus ca Suzuki erau rare prin `90 nu ca sunt acum!
NSR-ul este mai puteric pentru ca este tot in 2 timpi dar nici vorba sa fie peste RS asta este clara.
Lasand ce ti-au spus tie "Aia care au", ai mers vreo data pe motocicleta? Ai permis?
Ma dar unde am spus eu ca tzr sau nsr are acceleratie mai mare ca la rs? am spus doar ca tzr nsr si rs au acceleratie mare (si printre ele mai este si cbr).
si dupa cum am spus am condus un rs simplu nu din ala din 1999 (racing)
si am mai condus un derbi gpr, un cbr 125, si un ninja de 250. cam atat din motoarele sport. in rest automate (scutere si scutere mari)
si hai sa ne oprim aici ca suntem de pareri diferite si o sa ajungem sa ne certam de la o intrebare.
pace.
Nu ma cert, doar iti explic. Daca ai condus doar Derbi si CBR nu poti sa iti dau cu parerea despre NSR si RS in nici un caz din moment ce nu ai mers!
Aprilia rs. daca e prea scump atunci derbi gpr. este foarte fain si mai ieftin.
dupa aia daca iti plac supermotard-urile, ar fi aprilia dar sunt cam scumpe, derbi senda. este si fain si ieftin. si usor de tunat. yamaha daca gasesti ceva.
daca sunt prea scumpe si nu iti prea plac mergem la scutere. peugeot speedfight sau gtforce, gilera runner (insa vezi ca sunt cam scumpe piesele la gilera) ar mai fi si gilera dna care este 49-50. este chiar fain gen motor si este si automat gen scuter. eu am boala cu motorul asta. dupa aia mai este yamaha aerox insa este numa de o persoana pentru ca este un motor sport si mai mult pentru cascadorii. cam asta din cate stiu eu despre motoare. insa cele motard sunt foarte faine inalte insa iti cam creaza probleme. adica iti creaza ceva mai multe probleme decat un motor normal. dar nu te gandi ca sunt problematice.
E prima oara cand aud ca piesele la Gilera sunt scumpe, mai ales ca spusesei de Peugeot inainte... la Gilera sunt la jumate fata de Peugeot, Piagio, Aprilia si asa mai departe si tu spui ca sunt "cam scumpe"?
Rotaru_Vlad_1999 întreabă:
Necunoscutu92 întreabă:
David24876 întreabă: