1. 9 e mai bun din punct de vedere al consumului si al modului cum se conduce, insa la 1. 5 este taxa de inmatriculare si impozitul mai mica/mic... dar sfatul unui om care are diesel, cumpara-ti diesel!
Cumparati un diesel daca circuli mult, sau un benzinar daca circuli mai putin. Nu inteleg ce are adrenalina cu combustibilul, dar ma rog, fiecare cu sfintii lui.
1. 5 motor mai mic consum redus si mai putina putere dar in ziua de azi conteaza consumul redus asa se evita si accidentele
1. 5 85 CP 1. 9 105 Cp... --> 1. 5 85Cp + un chip la renault de 20 CP si gata daca vrei putere... la 1. 9 sunt si taxele mai mari tot ce tine de acte, bafta!
E logic ca din moment ce diesel emana noxe este mai scump la inscriere, dar scoti banii aia pe parte acu combustibilul, pe cand la benzina suge de nu se mai opreste, mai pleci cu ea in demaraj fiind grabit si te trezesti in prima intersectie pe 0.
Unii zic ca diesel e pentru locomotive si nu isi are locu' pe strada dar nu ii lua in seama, parerea mea ca mai buna este cea diesel, este mult mai silentioasa si mai usor de manevrat, dar in acelasi timp si pretentioasa, adica cu un diesel nu poti pleca cu a 3 a cum fac majoritatea celor care au masini cu motoare pe benzina.
Omule din partea mea poti sa iti cumperi orice. Dar parerea mea e sa iti achizitionezi pe cel cu motorizarea 1. 9 diesel. Poate odata o sa vrei sa ai si tu chef de adrenalina. Si imi spunea un prieten al meu'' Dieselul este sfant''. Numai bine.
1. 9 este motorul vechi si consuma mai mult decat 1, 5...bafta si deschide bine ochii pe drumurile patriei!
Vai tu ionut tu, iar doresti sa-ti iei masina.cica penultima serie...megane...mai dat pe spate