Ciupiturile nu stiu cum se rezolva; eu am apelat odata la un centru de parbrize, pentru o crapatura destul de lunga. Cu 10 lei, in 10 minute (cu tot cu 5 minute pana a venit cineva la masina), mi-a mascat crapatura cu o substanta asemanatoare cu super-glue.
A dat si 2-3 gaurele foarte fine inainte, ca sa nu inainteze fisura, iar acel 'super glue' avea rolul de a matui fisura, ca sa nu mai luceasca, si probabil era si adeziv. Oricum, am vandut masina la cateva luni, si nu se observa nici atunci fisura.
Te sfatuiesc sa intri in primul centru de parbrize pe care il vezi, eu asa am facut.
Ma asteptam. Alea prind toate pietrele in parbriz...
N-am mai patit cu nici o masina asa ceva, in 80km am "prins" vreo 3 pietre in parbriz. Cu alte masini nu prea exista asa un fenomen.
De fapt exista, de exemplu la Astra H se sparg proiectoarele imediat, insa masina la care sa ajunga pietre pe parbriz, pe drumuri asfaltate, n-am mai vazut
Toti prietenii mei cu Golf 4, au sau au avut parbrizul spart de pietre.
Merci de ajutor, am rezolvat-o
In primul rand, pentru cei care intalniti aceeasi problema, va sfatuiesc sa va duceti aici: sector 6, strada Timisoara 60-62, este un nene, nea vali, un tip foarte de treaba care se pricepe de minune. Am rezolvat-o repede, calitatea foarte buna, dintr-o ciobitura destul de mare (care urma sa plece pe tot parbrizul) a ramas un singur punctulet, riscul de a se mari crapatura =0
Ok,acum legat de masina
Eu o am de 2 ani. Parbrizul e original, am vazut asta pentru ca scrie vw pe el si chestia cu "2..." Tradusa ca fiind din 2002, atat masina cat si ..parbrizul,geamurile,etc
Culmea este faptul ca, desi am mers destul de mult pe drumurile de tara, unde este mai mult nisip decat asfalt, nu am luat pietre.
Ei bine, am luat pe autostrada. dupa ce s-au facut reparatii. Va dati seama cu ce grija s-a lucrat?!
In alta ordine de idei, iti dau fundita.