| Alexandrumrl a întrebat:

Dupa aproximativ 70-80 km de mers cu masina (drum intins), mi-a aparut in bord 2 martori, cel de la ABS (triunghiul si masina ce intra in derapaj) si masina cu cheita. Maina cu cheita clipeste, ba se stinge, ba apare iar, dar cel de la ABS ramane asa. La testul cu pedale imi apare aceasta eroare 011508, ceea ce inseamna:
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Low Input Engine Cooling C-001
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit High Input Engine Cooling C-001
P0115 Engine Coolant Temperature Sensor Circuit Range/Performance;

Dar mai exact care ar fi problema?
P.S: Masina este Opel astra H 1.3 CDTI an 2007

Răspuns Câştigător
| FlappyXXX a răspuns:

Salut!
Pentru început acel triunghi cu mașină intrata în derapaj nu este de la ABS ci de la CONTROLUL TRACȚIUNII. (Martorul de la ABS este un cerc cu alte 2 paranteze la exterior și în interiorul cercului scrie ABS )
Martorul pentru controlul tracțiunii se se va prinde în momentul în care sistemul de control al tracțiunii este dezactivat sau atunci când se ruleaza pe suprafețe precum zăpadă, nisip etc.
De obicei, pe suprafețe unde roțile au probleme de aderență, martorul se aprinde intermitent pentru a te informa că există probleme de tracțiune. Dar dacă însa, martorul rămâne aprins, înseamnă că fie este dezactivat, fie are o defecțiune și va trebui să mergi la service.

SISTEMUL DE PORNIRE ( mașina cu cheiță ) - Acest martor îți indică faptul că imobilizatorul electronic sau o anumită componentă a sistemului de pornire nu funcționează corespunzător. S-ar putea ca de vină să fie cheia, cipul din cheie moment în care fie apelezi la rezervă, fie îți faci o altă cheie.

0 răspunsuri: