| Claudiu33312 a întrebat:

Dupa testarea cu VCDS a unei Bora 1.6 16V AZD am gasit urmatoarele probleme la motor(era aprins Check Engine in bord si-mi mai arata Emmision Workshop):

2 coduri de defecte:
16555 - B1.:sistem dozare carburant
P0171 - 35-00 - prea sãrac
16786 - Sistem recirculare gaze evacuare
P0402 - 35-00 - flux prea mare
Gata de functie: 0010 0101

Am sters codurile de eroare si a disparut check engine, dar acul turometrului fluctueaza intre 200-300 rpm, pleaca de la 1000 si scade pana la 800-700rpm si inapoi si se aude acel sunet la relantiu.

Cu motorul oprit am scos mufa de la senzorul de presiune aer, dupa scoaterea ei acul turometrului sarea extrem de mult la 1500-1600 si inapoi la 700 si a aparut in bord aceiasi problema cu Check Engine si Emmision Workshop.

Ce as putea face?

1 răspuns:
| xerxes1 a răspuns:

Posibil sa fie sonda lambda.
Oricum este recomandat sa fie inlocuita dupa 150.000 km.
Si este posibil sa fie si debitmetrul.Aceeasi poveste, imbatraneste si da valori aiurea.
Eu am inlocuit doar debitmetrul asa de capul meu fara vreo eroare in bord si trage mult mai bine acum.