La masina... Nu exista turatii = 0, asta ar insemna ca motorul nu e pornit, dar e la mintea cocosului chestia asta.
Ca e posibil sa fie 1000 in loc de 700 asta depinde de la masina la masina, dar eu i-am transmis ca nu e nicio problema. Faptul ca poate e turata la relanti nu inseamna ca e defecta...
Ia in considerare și aspectul relantiului la rece și la cald, ca diferă. Turația normala de relanti la cald este in jur de 600 - 650 rpm, iar cea la rece catre 800 - 850rpm.
Tot timpul.indiferent de cat sta pornita.mai jos de 1000 nu coboara
Ba.extraordinar ce perle scoateti! In primul rand, sistemu tau, daca il ai se numeste SPLIT si consta in reglarea presiunii de injectare in functie de vacuumul creat pe admisie, in al doilea rand, sa inteleg ca galeria de admisie e "facuta" din azot si ai si sistem nitro? ..Pai azotul sau nitrogenul e unul si acelasi lucru!
DEpinde ce masina, daca e pe benzina, si e pornita la rece, sistemul de alimentare are o functie de imbogatire a amestecului carburant si atunci e normal! Daca e diesel....atunci mai complicata treaba!
Este normal, Benzinara are turatii mai ridicate pentru economia de benzina si un Sprint mai bun. O sa te rog sa te convingi in cartea technica a masinii. Asta in cazul in care masina are un motor in 4 cilindrii.
Nu iti face probleme ca nu sunt.
Amea are turatia la relantiu la 1500 RpM dar eu am S. 2000