Depinde ce mașină ai și cum îl anulezi.
Dacă te bagi necunoscător și scoți dpf doar de sub mașină, nu doar că se aprind martori de avarie de la motor, dar mergi într-o continuă regenerare, cu fum după tine, consum enorm și putere limitată.
Am un ford mondeo 1.8 benzina. Din cate stiu, benzinarele nu scot fum decat daca mananca ulei, deci, probabil ai incurcat dpf-ul cu gpf-ul.
Nu are dpf. Are egr, epurator de gaze și catalizator.
EGR-ul poate fi anulat, dar va aprinde check engine după aia.
Pot scoate fum și benzinarele, de la chiulasă care pierde antigel, amestec prea bogat sau consum de ulei/epurator înfundat.
Doar pe partea de amestec scot fum mai rar decât dieselul, pentru că au combustibil mai pur, care scoate mult mai puține noxe.
Stiu ca nu are dpf, dar eu am motorizarea cu injectie directa, si asta vine cu gpf (filtru de particule pentru benzina). Oricum, pe langa el, masina mai are si un catalizator si 3 intermediare. Nu stiu daca asta ii face bine motorului, daca rasufla bine, sa zic asa.
Cât timp merge bine, sigur nu îi faci mai bine modificând eșapamentul într-un garaj dubios, cu scule chinezești. E și ilegal.
Eu am dpf-ul pe diesel din 2005 cu 317. 000km și nu îmi face nici o problemă.
Orice are sensor si este scos, ori deconectat va duce la aprinderea luminii aleaia check engine.Deci sigur va fi ON check engine.
anonim_4396 întreabă:
AndreiFanea întreabă: