Primul act este contractul de vanzare-cumparare, apoi vechiul proprietar trebuie sa isi scoata masina de la fisc (trebuie sa aiba impozitul la zi achitat), faceti fisa de inmatriculare a masinii, va programati la RAR pentru omologare, inchieiati asigurarea RCA pe numele noului proprietar, mergeti la politie pentru inmatriculare platind taxele necesare, iar dupa ce ati obtinut numerele permanente mergeti la fisc pe raza unde domiciliati sa va ia in evidenta pentru stabilirea impozitului.Succes!
Poi iti trebuie toate actele necesare unei masini, cel mai important e sa ai actul vanzare-cumparare de unde ai cumparat-o (din strainatate)sa ii scoti numere rosii si dupa ce le scoti actul dintre tine si noul proprietar
ASIGURATORUL a spus bine ce a spus cu 2 exceptii. Prima ca RCA il poti incheia si ulterior nu trebuie sa il ai dinainte si a doua este ca trebuie sa treaca masina de RAR, adica ITP-ul sa fie valabil si masina sa fie in perfecta stare de functionare. Referitor la ce a spus cu impozitul, daca avea datorii la impozit nu iti dadea nici numerele rosii deci nu trebuie sa ai nici o dovada. Aceea era inainte de a intra in UE cand nu aveam baza de date comuna cu toate tarile din UE. Acum iti verifica pe loc chiar daca ai tu dovada fiindca nu mai au incredere!
Ce RAR va trebuie la NUMERLE ROSII? ce tot vorbiti? eu am scos numere rosii doar cu actele masinii si actul de vanzare-cumparare