| liviu_9342 a întrebat:

Emisi negre la esapamnet la un motor disel 1.9 si nu are sprint de loc, nu trage dar in timp prinde viteza da la peste 2000 de ture imi elimina noxe puternice de culoare neagra, care ar putea fi problema? am Renault megane clasic din 2001 cu vreo 200.000 km la bord rulati.

14 răspunsuri:
| covexrobu a răspuns:

Liviu daca accelerezi brusc masina "cade" in nas adica nu mai are putere sa traga. Ma refer ca daca mergi dupa o masina si vrei sa o depasesti si cand apesi acceleratia masina parca se ineaca. Daca ai astfel de probleme mergi si verifica pompa de injectie. Nu turbo nu ***.

| covexrobu a răspuns:

Pai daca ii scoti busonul normal ca iti arunca uleiul afara. Daca ai bani mergi la reprezentanta Renault cu ea pentru ca sigur vor putea s iti zica mai bine.

| Angel0 a răspuns:

Eu am 333. 000 si merge. Posibil sa fi sarit un dinte la cureaua de distributie sau debitmetrul.Motorul nu are nimic.

| eugem35 a răspuns:

Da injectoarele trebuie curatate sau schimbate pompa de injectie reglata si bujiile incandecente daca sunt defecte schimbate si ele, si dac gasesti putin gaz lampant sa bagi in motorina sau kerosen

| darrio2007 a răspuns:

Schimba cat mai repede setul motor.Pentru Alex.De cand un motor diesel are bujii?

| alex_7264 a răspuns:

Injectoarele, clapeda de acceleratie, bujiile! dar la 200. 000 de km si masina de 9 ani.happy ce sa mai ceri de la ea. e batrana incet incet. te va lasa motorul incearca ceva aditivi nu stiu happy sa ne tii la curent daca rezolvi ceva.

Ceau ceau

| alex_7264 a răspuns:

Masina are deja 200. 000 km este normal sa manance uleiwinking

| besche a răspuns:

S-ar putea sa trebuiasca doar sa-i mai reglezi debitul din pompa de injectie, este o operatiune simpla care dureaza 2 minute

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Darrio2007 @/ citeste asta : " Motoarele diesel se bazează pe comprimarea gazelor pentru a porni combustia. Acest sistem funcţionează în anumite condiţii, dar când temperatura exterioară este scăzută, sau motorul este rece, este nevoie de bujii incandescente pentru a ajuta pornirea. Bujiile incandescente ating temperaturi de aproximativ 850°C şi au nevoie de un anumit timp pentru a încălzi motorul pentru combustie. "
Motoarele diesel sint mai pretentioase, defectele pot fi multe ...complexe sau banale.
Pina sa faci un tester, scoate masina la drum intins si mergi cu ea supraturata aprox 50 km. Vezi dupa asta ce si cum. Acesta este primul sfat care sa da in cazul aratat de tine, pentru motoarele diesel. Si eu obisnuiesc sa fac asta iar dupa aceea, pot spune ca este alta masina!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ulei-segmentii turbinei
nu are viata?!- geometria blocata.
Recondionam noi asa ceva, va costa 250 Euro
Montam piese originale Garrett, garantie.
Practic e o alegere mai buna decat una SH, rezultand o turbina noua
Ne puteti contacta la 0723 565 171.
Bucuresti.

| biemgi a răspuns:

Salut, nu te lua dupa toti nebunii care'si dau cu parerea nestiind absolut nimic. problemele tale sunt legate de tubina 100%. 1 turbina bulita (destul de scumpa), 2 debimetru de aer (cu mult mai ieftin decat turbina), 3 ceva senzori de la turbina (esti norocos :-)). verifica uleiul vezi la ce nivel este, lasa bujii, aditivi si alte tampenii laughing daca masina trage greu este problema de turbo, chiar daca are 200 de mii sunt sigur ca motorul functioneaza bine. am avut multe masini si stiu despre ce vb. dupa ce rezolvi prb vino cu un raspuns sunt curios daca am avut dreptate. C'ya

| liviu_9342 explică:

Masina am cumparato anul acesta i-am schimbat toate filtrele si uleiu si i-am facut si distributia. acum am dus-o la un mecanic o sa aflu saptaman vitoare ce are. multumesc mult pentru raspuns

| liviu_9342 explică:

Motorul disel normal ca are bujii cu incandescență!

| liviu_9342 explică:

Nivelul la ulei imi scade desi am complecatat de mai multe ori, daca am luat busonul de pe motor pe unde se baga uleiul imi arunca uleiul afara si un mecanic mi-a zis ca imi bat tacheti. o s-o duc la servis si o sa va anunt care a fost problema.