Partial adevarat. Ca sa grabesti 'resetarea' aia, poti pune bornele in scurt (fara baterie), dar nu e chiar recomandat, ca daca ai condensator la aparatura audio sau altceva, iese cu scantei, eventual cu pagube.
Dupa ce faci o resetare din asta fara baterie, la o masina cu ECU, se intampla cam asa:
-ceasul din bord trebuie reglat
-casetofonul probabil o sa-ti ceara codul de siguranta
-motorul o sa porneasca cu niste valori standard si apoi o sa se "calibreze", ca sa zic asa.
Daca urmaresti stergerea unei erori de la motor, airbag sau ABS, aceasta o sa dispara initial prin resetare, dar daca ai o defectiune, eroarea reapare, imediat dupa pornire, sau mai tarziu.
Nu este adevarat.La masinile vechi uneori trebuie sa deconectezi anumite chestii de tot Cum este de ex la mercedes din ala vechi de stiu si eu 30 de ani, s-a aprins o lumina la bord cu ce sa zicem Oxigen snsor, schimbi sensoru iar lumina ramane aprinsa, nu se mai stinge veci scoti borna degeaba, citesti ce zice fabricantu si ala stii ce spune? Spune sa scoti becu ala ce se aprinde in bord de tot si ai lumina stinsa
la masinile mai noi alea cu OBD2 daca scoti borna se poate reseta anumite chestii, se sting anumite lumini din bord dara nu poti zice ca sa resetat electric toata masina.