Ca sa fiu scurt: Avevarul este ca nu are cum sa fie no2.
1. NO este un gaz instabil care react imediat cu oxigenul si rezulta NO2 deci nu n-are cum sa fie;
2. NO2 este neutru, stabil si nu influenteaza in nici un fel arderea.
Ceea ce spun majoritatea care nu au avut de a face cu lumea curselor si cu fenomenul automobilistic profesional NOS de fapt este un compus al NO2 care este ilegal NEDILUAT. In cazul in care este in concentratie mica adica diluat se poate omologa dar este extrem de greu fiindca iti trebuie o groaza de autorizatii si asa mai departe, inclusiv din afara de la firma producatoare a sistemului nos si firma producatoare a masinii din care sa ateste ca nu pot fi scurgeri sau contacte inprevizibile cu surse de foc ceea ce ar produce o explozie. Instalatia si incarcatul costa impreuna aproximativ 1200 de euro, iar montajul alti 200 de euro. Pana aici este totul bine si frumos, partea urata vine cand trebuie omologat fiindca totul de afara, aprobari, vize, traduceri in limba romana legalizate si alte hartogarii te voi costa 3015 euro (Am facut asta pe 30 martie la un 350Z in service. Nu te sfatuiesc sa achizitionezi instalatia pana nu ai toate celelalte acte. Poti lua de la RAR toata documentatia dar numai din Bucuresti sau Constanta. Restul habar nu au ce si cum!
Nu exista nici o lege care sa interzica sistemul de NOS propriu-zis.
Insa este o lege care interzice importul neautorizat de gaze producatoare de halucinatii. Dioxidul e Azot (NOS), este gazul ilariant cu care te anesteziaza la stomatolog cand iti scoate maseaua (nu mereu), un inlocuitor al formolului.
Cat despre adusul in tara, iti trebuie autorizatie pentru cantitatea de gaz, nu pentru sistem. Este o prostie, dar asta e
Stati voi calmi ca nu stiu gaborii e NOS...
@FurtunaDiesel pai nu este legal dar cine te pune sa il omologhezi? daca ai vreun tovaras pe la spital sau ambulanta...iti incarci sistemul ieftin