Cossmy /
Motorina nu ingheata, asta a fost pe vremuri, dar atunci mie mi-a inghetat si benzina la dacie ...in MERS!
Nu face ca tractorul dar are un sunet specific. Mie imi place. Sunetul depinde totusi de tipul transmisiei, curea sau lant.
Nu are performante? Sa fiu eu sanatos pe citi i-am bagat in ceata cu dieselul meu. Totul este de cum vrei sa o exploatezi. In tot cazul, dupa 2000 de ture cind intra turbo, pot spune " Pa " la orice benzinar...
Da, motorina este mai ieftina putin dar mai este o smecherie. Motorina se poate scadea / deconta la firma deorece se poate "trece" la utilajele firmei, la benzina mai greu... ( asa mai fentam si noi statul ) ( adolf )
Nu, nu ingheata iarna, totusi eu prefer benzinarele. Raspund mai prompt la acceleratie si ofera aceeasi putere la o capacitate cilindrica mai mica. Desi nici asta din urma nu mai este o regula.
Consuma mai putin cu vreo 2 l sunt mai silentioase, mai putin puternice, dar au unu cuplu mult mai mare si sunt mai scumpe. Mie imi plac cele diesel pentru cuplul lor care te ajuta.
Mda... m-am lamurit. Dar tot cu motoarele pe benzina raman.Si faza cu Dacia chiar mi-a placut
De prosti, de aia. Hai ca am glumit, pentru ca au consum mult mai mic, fiabilitate ceva mai lunga, pentru ca un motor pe benzina lucreaza in turatii mai mari si mai uscat(prin natura combustibilului), cuplu mai mare si alte avantaje. Si vizavi de facutul ca tractorul, mai las-o ca toti producatorii actuali si-au imbunatatit tehnologiile si un diesel de azi nu urla nici pe departe cit urla o dacie pe benzina de ieri, asa ca? Concluzia e ca aia 90% nu de prosti au masini diesel. Si adevarat este ca dupa ce ca un motor diesel consuma si mai putin, pretul motorinei este si el mai mic. Si cine ti-a spus tu ca ingheata, sau se coaguleaza motorina, ca eu facind parte din cei 90 % nu mi s-a intimplat niciodata acest lucru si as fi curios cum se manifesta aceasta, nu ca nu s-ar putea, dar poate la niste geruri atit de dure incit orice masina ar putea avea probleme, fie pe motorina fie pe benzina.
Nu cred ca 90 % au masini pe motorina dar in fine sa-ti zic diferentele.Masinile pe motorina sunt mai lenese ca cele pe benzina la un motor de 1. 4 sa zicem cele pe motorina au aproximativ 60-70 cai iar unu pe benzina are 80-90.De inghetat stai linistit ca nu ingheata motorina si nici nu mai sunt probleme cu plecarea iarna ca acum masinile pe motorina nu mai sunt ca cele din trecut facute sa nu-ti plece iarna si sa patesti chestii de astea. Iar marele avantaj a masinilor pe motorina este ca consuma mai putin ca cele pe benzina. O masina pe motorina cu motor de 1. 7 consuma mai putin ca una pe benzina cu motor de 1. 4 si are si mai multi cai din moment ce are metorul mai mare.Cam asta ar face diferenta, cat despre pretul motorin ei nu-i asa mare diferenta fata de cel al benzinei.
Motoarele pe motorina au cuplu la turatii joase nu e ca la benzinare si nu iti ingheata motorina in rezervor. Tehnologia pe care o au acum motoarele diesel nu mai intampini probleme de genul asta.
Da. Poate daca puneai intrebarea asta acum vreo 10 ani ti-as fi raspuns. Hint: Lumea a evoluat.
Poi stai ma, nu te exprimi bine, sa-ti faca masina ca tractoru? motoarele diesel sunt foarte silentioase. acum depinde, daca tu ai un diesel din 1980 e problema ta, Eu am un ford focus 2008 diesel. e silentioasa, daca bagi ce trebuie nu-ti ingheata iarna. singura problema e motorina. foarte scumpa
Diesel sunt mai econome, consuma mai putina motorina
iarna nu e problema adaugi 1 litru de benzina.si nu ingheata motorina
Num3Ascuns întreabă: