Duo in service auto nu te lua după ideiile unora sa pui zahar ca o strici mai rau, un mecanic auto autorizat stie ce defecte are si o va repara, bani sa ai sa platesti reparatia.
Daca se opreste cum spui, inseamna ca ai relantiul prea mic, trebuie ceva reglari, dar nu stiu ce are masina ta, are delcou sau are bobina pe fiecare cilindru.
Trebuie cineva care se pricepe sa iti regleze realantiu.Cind pornesti masina si stai pe loc cate turatii sunt acolo pe ceasul ala, asta daca ai turometru, citi iti indica citi rpm?
Asa iti poti da seama daca relantiul este dereglat, ori nu-i cit trebuie.
Insa cel mai bun lucru, cum spine cieva pe aici mergi la un mecanic care se pricepe, al ce ai fost se pare e cam slabut, poate stie omu numa de astea sa schime filtre, ulei, deci chestii de intretinere nu diagnoza sau sa repare chestii mai complicate.
LSebastian întreabă: