De la turbina e.
Ori ai intercoolerul/tubulatura sparta, ori turbina are joc in ax.
Trebuie facute niste verificari, tii motorul mai turat, si asculti/verifici pe la furtune si intercooler, daca scapa ceva presiune. Apoi demontezi furtunele de pe turbina, bagi 2-3 degete si incerci sa misti rotorul turbinei, sa vezi daca are joc.
Daca are joc, trebuie reconditionata turbina.
Incepe de la 1000 de lei o reconditionare, si e o varianta sigura, nu vei avea probleme.
Fluiera turbina. E pe duca. S a descentrat axul ala si nu prea se baga nimeni sa i faca geometria, gasesti sa o repari dar mna, who knows cat va mai tine, ei garanteaza 50 k de km, dar depinde si cum mergi cu masina
Am precizat ca turbina merge perfect in parametrii normali.
A fost pe tester
Presiunea
Absolut tot este in parametrii normali, mașina are un motor "perfect"
Cineva mi-a zis ca e de la cutie, tin sa cred asta.