Daca vrei ca un motor sa aiba dupa 15 ani aceeasi putere ca unul nou, ei bine, trebuie sa pui un motor nou.
Sau, altfel spus, ai de facut urmatoarele operatiuni:
Segmentarea motorului
Curatarea, inlocuirea traseului de admisie
Inlocuirea axei cu came, a tachetilor, injectorelor, chiuloasei, mai exact, toata partea de sus a motorului.
Apoi, inlocuirea turbinei alaturi de toate conductele de vacuum si acutatoare.
In timp, toate aceste componente au de suferit, se uzeaza, mai mult sau mai putin, prin urmare trebuie inlocuite.
Si, in ultimul rand, dar nu cel din urma, ar trebui inlocuita toata evacuarea.
Toate astea daca vrei sa le faci si tragi linie, costa mult mai mult decat masina in sine.
Daca vrei sa ai toti calutii ba chiar ceva in plus, mai bine ii faci o resoftare, renunti si la filtru de particule si aia e.
Scăderea randamentului datorită uzurii e un proces ireversibil. Poți acționa doar asupra carburantului sau debitelor (fără a înlocui piese)
Ai aici tot ce trebuie sa stii despre subiectul asta https://www.youtube.com/watch?v=xwPPxIz0slI ...Nu te speria ca isi mai pierde din caluti e ceva normal.
Orice om echilibrat o să-ți recomande să schimbi lichidele la timp și cu produse de calitate. Asta inseamnă să-ți intreții corect mașina. Tratamentele cu aditive sau alte procese de revitalizare au intotdeauna un revers nedorit.
Din cei 100CP ai "pierdut" 2-5%, e nesemnificativ