Cel mai simplu mod esterima data reglezi relantiul cat se poate de mic(este cel mai mare surub de pe carburator aflat intr-o parte laterala langa unul mai micut). Dupa care il mai strangi nitel ca sa ajunga pe la 2000 rpm(ca sa nu se opreasca, cand o sa reglezi amestecul). Apoi surubul alturat(mai micut) il reglezi astfel incat motorul sa mearga rotund si cat mai bine, pana ajunge la "cea mai mare turatie"(foarte important, ca daca ii dai amestecul mai slab o sa iti scada un pic din turatie(ex:de 2000 la 1900), daca ii dai la bogat la fel, dar la gasirea amestecului potrivit o sa iti ramana la turati "maxima"(ex:2000)pe care o poti obtine prin reglarea amestecului. Sau mai simplu cand simti ca scuterul merge cel mai bine(il incerci la accelerari mai bruste de pe loc, sa nu se inece repede, sa nu moara...). Bafta!
Ai acol ca un holb surub dar e in linie si acol dai cu surubelnita dreapta sau stanga si vezi cum iti faci motoru mai turat mai incet. si dupa faci si la aer si acela e tot langa pe acol doara gasesti.
funda?
Wa pai si eu am un scuter 49cmc si pe carburator am surubelu de aer si ala pe care daca il scot imi iese benzina... unde e cel pentru reglaj benzina?
Mai baieti. eu la carburatorul meu ( 4t ) am 3 suruburi relantiul al 2'lea este unul subtirel pe care daca il scot are un arculet pe el si al 3'lea unul grosut ca o sulita in varf fara arc pe el care este de reglat benzina care este de reglat aerul? va rog mult un raspuns sau add cristi_karatistu09
PASCAALY întreabă: