Este o prostie. Orice spoiler exceptandule pe alea de fite si figuri facute degeaba are ca sa taie aerul si sa dea o aerodinamica mai buna masinii. In momentul in care tu ai tractiunea pe fata si acel spoiler pe spate el taie aerul in spatele masinii deci partea din fata a masinii exceptand ca are motorul si nu stiu ce din punct de vedere al aerodinamicii taie mai greu aerul fara spoiler si cea din spate mai usor deci spatele este mai usor si fata mai grea din punct de vedere aerodinamic repet nu al constructiei ca are motor, cutie si restul pe fata ca asta se stie. Deci daca fata este mai grea decat spatele cum sa se ridice rotile din fata? Ca sa nu mai adaug ca avand tractiunea pe fata nu se poate ridica fiindca nu ar mai avea rotile motice pe sol. Avand tractiune fata frecarea este mai mare in fata decat pe spate deci alta dovada. Nu este adevarat oricum. Nu se ridica stai linistit din conta sta mai bine pe sol. O dovada este Veyron-ul care prinde cu 11 km/h mai mult si are o tinuta de drum de cu 0.9% mai buna daca are spoilerul ridicat. La o masina normala nu se cunosc toate astea la o masina ca Veyron-ul da.
Nu are nimic daca pui acest eleron pe o masina cu tractiune fata doar ca nu o sa te ajute la nimic doar pentru infrumusetarea masini pentru ca eleronu se pune la o masina cu tractiune spate pentru stabilitatea masini. Funda?
Hasss întreabă: