Ambreajul il simti la picior; dupa o 'forjeala', pleaca de pe loc cu pedala mai sus decat inainte. Cand se 'termina' de tot, incepe sa patineze cand mergi la deal, sau vrei sa urci o bordura. In ultima faza, ramai pe loc in viteza, cu motorul pornit, dupa ce ridici ambreajul, si pleaca incet-incet dupa ce accelerezi.
Eu la Octavia simteam de la o saptamana la alta, cum pleaca cu ambreajul tot mai sus, din cauza plecarilor agresive
Despre scut, ai putea sa il desfaci in partea din fata, si sa tragi nisipul pe acolo, sau sa bagi un furtun pe langa motor, direct in scut, si bagi apa in scut, ca sa curga cu tot cu nisip. Ai grija sa nu uzi partea electrica.
Scutul se da jos foarte simplu si usor,e prins in suruburi.Le scoti, il speli, il pui inapoi. Uita-te si tu pe acolo, ca scutul nu e etans.Te bagi sub ea si dai cu apa sa se scurga nisipul, mare chestie.Probabil ca ai cam ars discul de ambreiaj, dar na, nu recunosti si gata. Daca tatal tau e un sofer mai teribilst putin, isi imagineaza ca e vina lui.
Urci masina pe rampa, scoti scutul, cureti frumos, pui la loc.
PS. asta cu parfumul ca sa nu mai miroase ambreiajul geniala.
Cu scutul este simplu fie il desfaci si il dai jos, fie ii dai viteza sa ia vantul nisipul (asta daca nu l-a luat deja) fie "Nu stiu nimic de nisip, cine stie de cand e acolo".
Cat despre ambreaj, nu stiu ce sa zic, cat timp nu sunt alte probleme nu trebuie sa-ti faci griji.