1. daca se "c*c*ie" sa porneasca ( ):
e slabita bujia care face aprinderea/ e slabita bateria, pentru care bujia nu are tensiune foarte mare cat sa porneasca rapid motorul
2. (vorba ta), poate a ajuns mult ulei la bujie si se aprinde greu
3. poate nu face un contact bujia cu bateria
(daca stii cum si daca ai curaj) : desfa capota scuterului si uita-te la baterie sa faca bine contactele (daca e vreun contact slabit, desigur ca ajunge mai putin curent la bujie, si deci si porneste mai greu motorul
incearca cu tatal au sa verificati care dintre variantele de mai sus este corecta;
(daca nu va dati niciunul seama, duce-ti scuterul la service, ca e cea mai sigura metoda, iar daca chiar nu stiti sa umblati la scuter, duceti-l la service, decat sa-i faci/faceti felul...)
astea sunt sfaturile mele
bafta iti doresc
Ea nu a mai pornit de cand i-am facut schimbul de ulei. Nu am pus uleiul recomandat, am pus altul care era mai ieftin.
Nu ai specificat daca e 2t sau 4t, tu ai 2 segmenti la 2t,,,, 3 segmenti la 4t, asa, la 2 timpi cei 2 segmenti sunt compresia si arderea, ti s-a dus segmentul de ardere, la 4t al 3-lea segment e underea din baia de ulei, si eu am avut exact aceeasi problema, abia il porneam cu masina de gaurit, am prins masina la magnetou si am invartit
Normal ca e in 4t ca doara are 250cc.