Noul acumulator trebuie înregistrat în ISTA, iar pentru asta și nevoie de interfața diagnoză. Știu asta de la un coleg de serviciu. Lasă mecanicul. Găsește pe cineva cu tester și rezolvi problema repede.
Pentru curiozitatea mea asta e specifica bateriilor AGM? sau e ceva ce se face la tipurile mai noi de bmw? am avut acum 13 ani bmw e46 si acum 14 bmw M3 benzina dar la niciunul nu am avut nevoie de vreo procedura cand am schimbat acumulatorul.
Îți răspund în cel mai onest mod că habar nu am. De chestia asta cu ISTA știu de la un coleg care deține tot un E90 din 2011. Înclin să cred că este ceva tipic mașinilor mai pline de gadgeturi. Eu am un Grand Scenic 3, din 2010 și am schimbat bateria la reprezentanță, fiindcă trebuia să fac nu știu ce chestii prin computerul mașinii. Așa că mi-am băgat pixu' și am dus-o la mama ei.
Aha,ms de raspuns.
Salut. Am rezolvat problema. Am mers cu mașina vreo 2 km in drum spre garaj și se auzea un curent și am crezut ca este capota deschis m-am dat jos sa văd și când am pornit motorul a dispărut tot am continuat drumul la garaj și mi-am schimbat cauciucurile dacă am văzut ca a dispărut erorile am mers și in seara asta cu ia și nu mai mi-a apărut de loc. Îți Multumesc pentru comentariu te salut?