Da-i chiuloasa jos, schimba-i termostatul si controleaza bine garnitura de la chiuloasa sa nu fie piscata, sau chiar pune-i alta noua! Un alt termostat este obligatoriu! Fierbe prea repede tocmai din cauza termostatului ce nu mai deschide si apa nu-si mai face circuitul pentru racirea corecta a motorului! Dupa ce i-ai schimbat termostatul si garnitura spune-mi si mie cum se comporta! Bafta Geg!
Salut, multumesc mult de ajutor, am vorbit azi cu un mecanic si mi-a spus ca este garnitura de chiuloasa este fisurata, din acest motiv se taie turatia, si + de asta intra apa din radiator in capu pistonului si porneste greu, iar cand porneste scoate un fum albicios.iar din acest motiv numai sta nici in relantiu, cat despre termostat cred ca e totul okey...asta voi vedea dupa ce schimb garnitura
Scuza-ma,eu asa lucrez, cand sunt probleme la garnitura de chiuloasa, schimb si termostatul, costa cativa euro!
Am inteles, o sa tin cont de sfaturile tale