| CreaţaWsz a întrebat:

Hei. Am o problema cu masina de la un timp. Nu mai tine la relanti, o pornesc si imediat se opreste (cum scade tonometru sub 1500turatii/minut incepe sa tremure si se opreste motoru). Face de vreo 6 luni asa dar inainte o turam putin si isi revenea. Acum e mai rau ca nu mai pot pleca cu ea de pe loc. De ce face asa? Ce poate avea?

11 răspunsuri:
| cristimihailov a răspuns:

Buna,

E vorba de un mic sistem care tine motorul usor turat (relanti) cand nu apesi acceleratia.

De la model la model costa diferit. Al meu a costat 1500 ron sa il schimb.

Poti sa incerci sa folosesti unul nou sau unul second hand.

De la firma la firma de service, sunt si unele care stiu sa il repare.

Dar... da, e neplacut daca a murit. Eu am reusit sa o duc fara platforma la service.

| CreaţaWsz explică (pentru cristimihailov):

Si cum se numeste acel mic sistem?

| Sellak a răspuns (pentru CreaţaWsz):

E motorasul pas cu pas de care ti-am spus eu. Daca l-ai curatat si nu e nici o schimbare iti recomand sa mergi la un service.Nu prea avem cu ce sa te mai ajutam aici...

| untu a răspuns:

Cheama mecanicul la fata locului, cred ca ai probleme cu rotorul!

| Idkidk a răspuns:

Schimbă motorul. :3

| Năstasă_Iulian_1993 a răspuns:

Motorasul de relanti nu e scump

| CreaţaWsz explică (pentru Năstasă_Iulian_1993):

Cam cat e?

| Năstasă_Iulian_1993 a răspuns (pentru CreaţaWsz):

Nu stiu ce masina. eu am dat 50 lei pe el

| Sellak a răspuns:

Ori nu primeste suficient aer, ori nu primeste suficient combustibil. Sau cel mai probabil e de vina "motorasul pas cu pas" inceatca sa-l cureti.
Daca imi spui si ce masina ai poate te pot ajuta mai mult.

| CreaţaWsz explică (pentru Sellak):

Opel astra. L-am curatat (se depusese o chestie neagra vascoasa) si tot degeaba... sad

| BeBeRHv a răspuns:

Cumpara-i motorasul de relantiu