| Andreea202 a întrebat:

Hei! De ceva timp am o problema cu un golf 5. Prima data mi-a apărut în bord Check engine și filtrul de particule. Am fost la service și mi-a găsit ars senzorul acela care citește filtrul de particule. L-am schimbat și au dispărut. Acum am mers cu ea și au apărut din nou amândouă și Checkul și Filtrul. De la ce sa mai fie? Sau ce ar putea sa fie?

8 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poti sa duci la dealer-ul volkswagen si iti spun ei exact care e problema. E cam scump si sa caute dar na asta e daca vrei sa rezolvi cat se poate de bine

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mai fa o vizita ca doar acolo in service afli exact ce are.

| Andreea202 explică (pentru anonim_4396):

Sincer nici nu știu la care sa ma mai duc. Unde am fost mi-a rezolvat problema dar acum nu înțeleg de ce a apărut iar.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Andreea202):

Sunt importante niste intervale.
1. Cat timp ai mers atunci cu becurile alea aprinse
2. Cat timp a trecut de cand ai rezolvat problema?

Filtrele DPF au nevoie de regenerari, care se petrec in special atunci cand mergi la drum lung, fara erori in bord. Erorile pot impiedica efectuarea regenerarilor, iar filtru se infunda in scurt timp.
Iti recomand sa te intorci la aceeasi persoana, sa puna diagnoza si sa vada ce nu e ok. Eventual sa faceti o regenerare fortata, sau sa activeze o regenerare in mers (in functie de codul motorului se poate face una, sau cealalta).
Sunt multe variante, la VW din generatia aia sunt frecvente inclusiv problemele in instalatia electrica; apare senzor defect, si de fapt sunt rupte firele undeva pe traseu.

| Andreea202 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Pai de mers nu am mers foarte mult asa cu ea. Pe 23 octombrie am fost cu ea la mecanic si mi au dispărut toți martorii după ce am mers cam 20 de km. Dupa nu am mai plecat cu ea pana pe 1 noiembrie cand au apărut iarăși azi am plecat cu ea și mi-a apărut și aceea spirală.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Andreea202):

Ai facut doar drumuri scurte in acest interval?
Mecanicul care ti-a facut-o, a facut o regenerare, sau ti-a spus cat de infundat este filtrul/ce sa faci pe viitor?

| Andreea202 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Maxim 100 de km în 2 zile sa spun asa.Mecanicul nu mi-a făcut regenerare a spus ca mașina și a revenit. Într-adevăr și a revenit dar acum au apărut aceleași probleme. Prima data am avut probleme cu acel senzor ars care nu a funcționat și mi-a încărcat filtrul apoi când mașina și și revenit îmi arata doar 20% în filtru și martorii au dispărut. Iar de luni au apărut iar plus ca azi a apărut și aceea spirală care normal este de la bujii

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Andreea202):

Cand spirala clipeste, indica o problema la motor sau chiar si defect la stopurile de frana (penibil, dar nu glumesc).
Trebuie sa mergi iar la diagnoza.
Martorul DPF cred ca se aprinde si in timpul regenerarilor, dar fara martorul motor.