Uzura discului de ambreaj se manifesta prin patinare excesiva, la plecarea de pe loc, sau in conditiile in care e nevoie de mai mult cuplu: la deal, cand urci o bordura, sau cand remorchezi ceva.
Alte defectiuni de la kitul ambreaj se manifesta prin sunete ca de moara, sau nu reusesti sa schimbi vitezele, mai ales de pe loc.
Daca ti-a iesit fum sau doar mirosea a incins, s-a infierbantat discul de ambreaj, probabil ai tinut mult piciorul pe pedala. Daca nu ai nici un simptom din cele de mai sus, nu e nici o problema.
N-are nimic ambreiajul, ai supraincins discu. Probabil ca la Golf 4 e un disc de rahat. La masinile serioase nu are voie sa se intample asa ceva. Oricum, nu te sfatuiesc sa repeti prea des figura. Ambreiajul se patineaza doar la plecarea de pe loc, altfel distrugi repede placa de ambreiaj.
Nu are absolut nici o problema, probelma a fost de la tine nu l-ai folosit cum trebuie.Am fost cu un golf4 1.6 benzina si am mers foarte sportiv cu el, nu am avut aceasta problema, ambreaju il lua cam de sus, si mie la masina mea(tot un fel de golf e) il ia cam sus, la anul trebuie sa-i schimb kitu
Probabil ai fortat-o cu pedala de ambreiaj semi-calcata, cat sa cupleze si s-a incins si de-aia a inceput sa miroasa. Nu e bine sa tii piciorul pe ambreaj dupa ce cupleaza si poate sa mearga masina daca e accelerata, indiferent de viteza cu care mergi, grteutatea pe care o ai in masina si cat de abrupt e drumul. Daca simti ca nu duce, ii dai inferioara, dar nu mergi cu ambreiajul calcat.
Oricum, stai linistit, nu are nimic (inca )