Ai trecut peste 1 an de la ultimul schimb de ulei si nu a fost schimbat? Pierderi in cel mai rau caz
Cred ca a facut o mare greșeală, în general uleiul trebuie sa fie intre minim-maxim. Atunci când martorul se aprinde, înseamnă că s-a depășit o limita unde senzorul indica sa adaugi ulei. Atunci când ii bagi prea mult ulei, nu are unde sa ti-l arunce și automat afectezitați anumite componente ale motorului, însă dacă nu a băgat mult peste nivel se poate sa nu pățești mai nimic însă dacă a adăugat câteva sute de grame bune, e cam problema și martorul nu o sa se aprindă niciodată dacă ai pus mai mult ulei, el indica atunci când trebuie aa completezi, mergi cu ea pe tester si vezi ce are de ti-l indica, se poate sa fie ceva pe la senzor!
Am fost cu ea la tester, s-a prostit ăla nici el nu știe ce are! Am completat uleiul, a Pus mai mult decât trebuie, plus ca îmi mai apare ai o cheie in bord! Am cum sa scot martorul ăla de acolo?
Martorul este de culoare Galbena, am completat cu ulei, desteputul ăla a pus 1l ulei, se vede clar ca este mult peste nivel, la tester îmi spune ca nu ii apare ca eroare, nici eu nu am înțeles ce a zis! Ma gândesc ca dacă a pus prea mult sa fie asta de vina? Sau eu știu.
Frate, nu are nicio treaba cu senzorul dacă pui peste, martorul de culoare galbena este de atenționare, dacă ti-a pus mult peste nivel, poți paradi motorul, deoarece nu are unde sa îl arunce, martorul ti-la poate șterge și de pe tester sau și cu un simplu OBD, deci nu mai merge cu ea și eventual dacă te pricepi și zici ca e mult peste nivel, da-i busonul jos de unde faci schimbul de ulei și mai varsă din el, în niciun caz nun mai porni masina ca o paradesti. Masina se verifica pe un loc drept, eventual scoți joja, o ștergi și vezi cat de mult este, dacă nu mai aveai deloc ulei și a băgat 1 l, poate nu a băgat asa mult peste, verifica bine și pe loc drept, îmi spui ce ai făcut!
Salut. Martorul de ulei in bord de care culoare este?
Daca e de culoare galbena este vorba de nivelul de ulei, chiar daca tu te-ai uitat si e ok pe joja după completare(nivelul de ulei peste limita dăunează catalizatorului), senzorul de nivel de pe baia de ulei poate sa de-a informare eronata la bord cum ca ar fi nivel scazut de ulei. De multe ori e nevoie doar sa-l cureti si daca nu inlocuit.
Dacă este de culoare rosie, atunci este vorba despre presiunea in motor, adica pompa de ulei nu-ti mai functioneaza in parametrii normal sau chiar deloc. Pașii ar fi destul de simpli, schimbi pompa iar daca apare aceeasi eroare in bord de culoare rosie iti poti lua la revedere de la chiuloasa.
Am verificat dimineața, pe teren drept, înainte sa pornesc mașina! Se vede clar ca este mult peste, o sa merg cu ea la tester azi