Pai ai transportul, care e oricum destul de multicel.
Apoi ai vama, undeva la 19% din valoarea masinii, din ce stiu.
Sa zicem ca pana aici ai scapat.
Eh, mergi la rar si te resping acolo pentru ca masina nu e omologata circulatiei in Europa, mergi, cumperi stopuri noi, apelezi la ceva service care iti poate face restul de modificari si sa-ti ofere factura, apoi mergi iar la rar, daca ai noroc, treci rar-ul si mergi mai departe pentru inmatriculat fara probleme, dar, daca ai ghinion, aflii ca trebuie sa mergi la Bucuresti pentru omologare individuala, si aici apar alte costuri pe care nu le mai retin exact, insa, din ce stiu, acele testari pot ajunge la 9000 de lei, suma pe care o vei pierde in cazul in care masina pica acele teste.
Recomandarea mea e sa te reprofilezi pe o masina adusa din Germania, mai putine batai de cap, pentru o diferenta de pret, care e posibil sa fie nesemnificativa dupa ce faci toate calculele.
Dar de ce nu-ti iei tu un tanc? E cam tot aia.
In plus, ce te faci daca, pana reusesti sa-ti iei permis (ai 16 ani, nu?), apare alta minunatie, mai cu mot? Ramai cu tancul?
Si eu visam la SF uri la varsta ta, prima masina e fost totusi un Logan.
Nu vrei sa iti iei masina din SUA ca sa fiu pe subiect. O sa ai de a acte si de proceduri de facut... absolut fara sens pentru o masina care se gaseste in Europa
Am impresia ca masinile pentru US nu se supun normelor de poluare UE, drept urmare nu le accepta RAR.
Dacă o ei din SUA tot pe la 25.000 ajungi, e alt continent costa, taxe vamale și toate cele. Asa că îți recomand din Europa, fie Germania sau altă țară.
Ia-ți mașina din Europa, nu merge spre S.U.A. Plătești mult la taxe, impozite mari la vamă etc.