Ochii pe turometru și vitezometru - dacă nu se mișcă sincron și proporțional, e "pe ducă"
Se turează motorul (în cuplu, nu la ralanti!) fără ca mașina să accelereze în aceeași măsură, în plus se simte un miros puternic de ferodou încins.
Relantiul poate sa oscileze din mai multe cauze... bujii, furtune fisurate, ambreaj, etc...
Cine a spus ceva de ralanti?!?
Eu vorbeam despre plecarea de pe loc, sau demarajul pentru o depășire, când schimbi viteza în treapta superioară, debreiezi și accelerezi. Ce treabă are ralantiul aici?!?
Poate patina..adica tu accelerezi si masina pleaca asa, agale..chestie ce lasa un miros de ambreiaj ars.
Pedala de ambreaj prinde doar/spre poizitia sus.
Alexandra, oare ce pot sa am la masina, daca atund cand ii dau talpa se intinde greu desi inainte rupea asfaltul sub ea. Motor de 2.5, 175 cai, cutie automata. ( si este ca scoate si fum cand ii dau pana in 4500 rpm...)