Poti conduce in continuare, fara sa se intimple ceva grav.
Dar vei putea observa cresterea consumului de combustibil, sau scaderea puterii si alte simptome genul asta.
Acest cod aprinde lumina engine care este galbena, deci este o lumina de avertizare, poti conduce fara probleme grave.
Cind sa iti faci probleme pe loc si sa nu mai conduci? Cind se aprind lumini rosii, exceptind lumina de la centura.
Legat de codul tau, este vorba despre aerul care intra in galeria de admisie, deci in motor. Ce ar putea sa fie :
- Flitru de aer murdar, s-au infundat
-Senzorul MAF defect sau murdar
-Cabluri si mufe rupte, sau care nu fac o conectie buna.
-Tevi, furtune, galerie sparta, crapata, sau coliere care nu string bine, care nu etanseaza bine, toate pot face ca pe acolo sa traga aer care nu va fi monitorizat, aer fals cum zic oamenii.
- Nu treci inspectia cu lumina engine ON.
Cam astea ar fi posibile cauze legate de problema ta, asta in cazul in care nu mai ai si alte coduri.
Ce poti face?
-Scoate filtru de aer, verifica sa nu fie infundat, filtru sa fie curat, eventual pune alt filtru.
-Inspecteaza bine mufa de la MAF senzor si cablurile respective, vezi sa nu fie topite, rupte, mufa sa faca conectie bine
-Senzorul MAF, poti sa il scoti, inspectat si daca este murdar curatat cu spray de frina, in rest nu prea ai cum sa il verifici daca nu ai scule si aparat de masura.
Daca filtru, conductele pe unde trece aerul de afara la filtru is in regula, daca cablurile si mufa este in regula, atunci senzorul MAF ar fi problema.
FreeBSD întreabă:
stefanshhh întreabă: