Inseamna ca toata lumea trebuie sa fie in pana ca tine in toata Olanda. Aditivul pentru injectoare nu e inutil dar a fost suplimentar, tu ai avut filtrul infundat. Asta se poate intampla oricui si oriunde daca are norocul sa alimentese imediat dupa ce rezervorul benzinariei a fost incarcat de o cisterna auto atunci sau cateva minute inainte. Rezervoarele si cisternele contin la fund apa din condens si mizerii care se tulbura la transvazari si ajung in gura sorbului pompelor rezervoarelor. Lucratorii de acolo ar trebui sa opreasca pompele de livrare cand se fac aceste operatii. Daca spui ca te dai pe energie pozitiva te iau cu mine si te fac sofer de cisterna.
Cine a pomenit de benzinå?
Esti convins ca ai pus motorina?
Nu ma subestima ca nu m-am nascut ieri si daca sunt femeie nu sunt proasta si in peste 11 ani de cand conduc mi au trecut zeci de masini prin garaj, din care una singura benzina.Nu te supåra ca iti spun dar actualmente mai am un A6 si un E220 intr-un cuvant toate inclusiv passat'ul sunt diesel. Asa ca... motivul nu este ca am incurcat vreun borcan!
Poate descarca o cisterna in rezervor cand ai alimentat.
Comparatia care o faci tu, este ca si cum ti-as spune eu acum : Tu sigur nu ai baut bere de la robinet? Cand la tine pe robinet curge apå! Cam asa m-ai intrebat tu pe mine cu benzina/motorina! Eu zic sa lasi mistourile!
Multumesc de pårere... o sa aflu sigur azi, cel tarziu luni.
E, vezi, de aia nu merge pasatu, ai energie negativa.
asta era måi Eugene cauza si eu nu stiam! Sa o iau de maine pe calea energiilor pozitive
Sunt convins ca te tii de cuvant, bazez ca vei fi atat de multumita cu o stare mai buna incat ne vei elucida si noua misterul cand afli.
Da am aflat. motorina a fost de vina apa in motorina. Mi au bagat un aditiv pentru curatat injectoarele si ceva pentru motorina... ma rog asta este motorina de rahat de la Q8 in Danemarca. Important ca am rezolvat.
mi- a schimbat si filtru azi. Eu ti am zis ca am alimentat juma de rezervor si imediat a inceput sa faca figuri. Acu ma duc maine si cu Audi sa ii schimbe si aluia filtru.
Te servesc eu cu orice schimburi iti sunt de folos, sunt mecanic si sofer
esti un dragut
Stiu, am manipulat multe soferite cu vechime de 11 ani.
si eu am intalnit multe gåste care se vedeau cocosi!
Inseamna ca toata lumea trebuie sa fie in pana ca tine in toata Olanda. Aditivul pentru injectoare nu e inutil dar a fost suplimentar, tu ai avut filtrul infundat. Asta se poate intampla oricui si oriunde daca are norocul sa alimentese imediat dupa ce rezervorul benzinariei a fost incarcat de o cisterna auto atunci sau cateva minute inainte. Rezervoarele si cisternele contin la fund apa din condens si mizerii care se tulbura la transvazari si ajung in gura sorbului pompelor rezervoarelor. Lucratorii de acolo ar trebui sa opreasca pompele de livrare cand se fac aceste operatii. Daca spui ca te dai pe energie pozitiva te iau cu mine si te fac sofer de cisterna.
Un mecanic bun nu face multi purici intr-un service mare.
Poate castiga acasa intr-o zi cat la service autorizat VW intr-o luna.
La un service mare uleiul si filtrele ti le schimba ultimul venit.
De regula un pustan plictisit de viata care abia isi taraie bocancii.
Daca nu a strans corect filtrul de motorina trage aer fals si nu mai porneste in veci.
Gheorghe acasa are experienta de ani buni lucrati prin diferite service-uri si il schimba cu ochii inchisi.
Ai dreptate asta se aplica in Romania, nu si unde ma aflu eu! O sa aflu maine sau luni daca este de la filtrul sau ce dracu are! Multumesc!