Sunt in Italia momentan si nu pot ajunge la un specialist zilele astea
Dacă mașina nu are curent la contact, iar încercarea de a da curent de la o altă mașină nu a rezolvat problema, situația poate fi legată de mai multe cauze posibile. Iată câteva verificări și posibile soluții:Bornele bateriei pot fi slab strânse sau corodate, ceea ce împiedică trecerea curentului. Asigură-te că bornele sunt bine strânse și curăță-le cu o perie de sârmă, dacă vezi depuneri albe sau verzi. Siguranța principală a mașinii (fuse box-ul din compartimentul motor) ar putea fi arsă. Aceasta controlează alimentarea circuitelor electrice esențiale. Consultă manualul mașinii pentru locația siguranței principale și verific-o vizual. Dacă e arsă, înlocuiește-o cu una identică. Dacă bateria este complet descărcată sau defectă, aceasta nu va furniza curent suficient nici măcar pentru pornire. Testează bateria cu un multimetru (trebuie să aibă cel puțin 12.4V în repaus). Dacă este sub acest nivel și nu ține curent, trebuie înlocuită. Contactul sau butonul de pornire (la mașinile cu pornire "push start") poate fi defect. Verifică dacă cheia este recunoscută de sistem sau dacă există semne de uzură în zona cilindrului de contact. Un cablu de masă slăbit sau deteriorat poate întrerupe complet curentul în mașină. Verifică legăturile de masă dintre baterie și caroserie/motor. Strânge șuruburile și verifică dacă nu sunt corodate. Dacă alternatorul a cedat, acesta nu va încărca bateria și mașina nu va mai avea curent. Testează alternatorul cu ajutorul unui electrician auto.