Sigur ca e pompa, e problema comuna la opel. Te costa 2.000€ cu tot cu programarea cipului care vine cu ea. E un secret aici, cand pornesti masina accelereaza putin asa nu se va opri, dar trebuie sa prinzi momentul propice altfel se opreste si te chinui. Daca o lasi in panta laso cu botul in jos sa coboare motorina spre motor si daca o pornesti zilnic nu da probleme, iarna da. Jafuri de opel nu te mai baga pe ele in viitor.
Fum scoate? Sincer nu cunosc foarte bine aceasta motorizare, dar stiu ca unele Opeluri diesel au injectoarele cu doua cai de pulverizare; una numai pornire, si una normala, pentru mers. Ar putea fi duse cateva injectoare, poate chiar toate, sau ar putea fi altele. Fa-i o diagnoza, sfatuieste-te cu niste mecanici cu experienta in motoare diesel. Diagnoza costa in jur de 40-50 lei in service, si daca ai noroc sa dai ce cineva cu experienta iti poate da si sfaturi din experienta lui. Nu te lua dupa experti ca "Sofer" de mai jos, el ia toate intrebarile de la categoria asta la rand, si abereaza cu preturi de mii de euro. La motoarele astea se pot insela si mecanicii din reprezentanta, cu motorul in fata, de utilizatorii de pe TPU ce sa mai zic... Intra pe forumurile Opel romanesti, poate gasesti un raspuns.
Scotea si fum cand era frig.dar acum nu mai scoate..si nu inteleg de ce nu mai scoate asa de odata..problema e ca ea porneste frumos numai cand vrea ea.iar problemele a inceput sa le faca de putin timp..cred ca 2 sapt..si al fel. pornesc dimineata bine. dupa care nu mai vrea sa porneasca usor..la a 3-4 cheie lunga.
Curata bornele bateriei si verifica si bateria daca a luat-o razna bordul.
S-ar putea sa -ti traga aer fals pe undeva daca porneste greu.
Ai schimbat de curand filtrul de motorina?
Odata am dus si eu un opel la reparat, vechiul model vectra pe care il aveam. Spuneau ca era un furtunas care trage aer apoi a pornit bine cateva zile si problema a reinceput din nou, au vazut-o iar si au zis ca e bomba de motorina. Nimeni nu era in stare sa vada ce avea pana nu am mers la BOSCH cu ea.
Bateria e ok..nu sunt probleme acolo..filtru e schimbat cred de 5000 de km..mai exact inainte de a intra in iarna.
"se dau toate acele de la bord peste cap."
O cadere de tensiune puternica.
Poate fi cablul care leaga minusul bateriei la caroserie, sau bornele.
Nu te costa nimic sa desfaci putin si sa cureti.
Da.voi face si asta..ca nu e mare lucru..ideea e ca face asa in momentul in care ma chinuii sa o pornesc, porneste si dupa daca o opresc si vreau sa o pornesc din nou se dau acele de la bord peste cap..doar atunci se intampla..in rest e ok..si se mai aude si un zgomot ciudat.un carait ceva.
Acela este zgomotul releelor din bord cand decupleaza in lipsa tensiunii.
Deci in mare parte nu ar fi pompa, nu? o sa merg la un tester cu ea si sper sa-mi dea vesti bune.
Din cauza caderii de tensiune o sa-ti gaseasca multe mesaje de eroare false.
Nu poti sa imprumuti o baterie pentru o saptamana sa vezi cum se comporta?
Nu am de unde sa iau.dar ideea e ca toata iarna a pornit fara nici o problema..acum cand s-a incalzit sa pice bateria..nu stiu..si ma gandesc ca ar trebui sa faca mai mereu asa.dar nu face..am mai zis.o pornesc, porneste bine dupa care o opresc, o las o perioada asa si dupa porneste greu.o opresc din nou, porneste dar se dau acele peste cap.e ciudat..si pentru mine unu sunt multe chestii aici care nu se leaga..pe mine ma duce gandu la injectoare cum zicea cineva mai sus.dar nu se mai leaga chestia cu acele..deci e ciudat.
Pune un aparat de masura pe baterie in timp ce invarte electromotorul. Daca scade la 6v poti sa o arunci.
Ok.voi verifica si bateria...multumesc de raspunsuri