Ceva de-a lui Renault as recomanda eu.
Poate chiar un Clio, sau Megane hatchback.
Ca incepator nu ti-as recomanda sa dai 6000 pe o masina, ca sunt multi bani, si nici nu poti sti acum ce masina ti se potriveste, plus ca iti trebuie o masina de care sa nu-ti pese foarte tare, ca sa nu stai stresat la volan din cauza ei. Eu as zice sa dai doua, maxim 3000 pe prima masina, si sa fie un Renault.
De obicei recomandam Opel Astra sau Golf 4 TDI, dar stand de vorba azi cu un posesor de Megane, mi-am dat seama ca Renault nu prea a dat gres cu motorizarile, pe cand ceilalti producatori au cam pierdut la fiabilitate cand au trecut la common-rail.
De la VAG (Volkswagen, Seat, Skoda si Audi) nu-ti recomand decat 1.9 TDI, dar nu pentru oras. De motoarele pe benzina de la ei nu m-as mai atinge, decat de alea vechi (GTI-ul de pe Golf 2 )
''De obicei recomandam Opel Astra sau Golf 4 TDI, dar stand de vorba azi cu un posesor de Megane, mi-am dat seama ca Renault nu prea a dat gres cu motorizarile, pe cand ceilalti producatori au cam pierdut la fiabilitate cand au trecut la common-rail.''
Total de acord.
Sa nu uitam ca francezii i-au invatat pe nemti sa faca motoare Diesel bune si nu invers In timp ce vw are experienta de 2 ani in motoare TDI common rail, Renault face dCI-uri common rail de cand eram eu prin scoala generala, adica de mult. Clar cele mai bune motoare Diesel sunt facute de francezi. La benzinare altfel sta treaba.
Oricum, la capitolul motor si cutie francezii stau mai bine ca majoritatea marcilor. Pe ei designul hidos si tabla proasta ii trag in jos.
Au un design mai ciudat cam la toate marcile lor, dar totusi au un stil. Iar la confort sunt mult peste nemti.
Nemtii au nimerit-o cu motoarele diesel primitive, de capacitate mare si injectie grosolana. Au mai facut suspensia si directia cat mai simpla, si asa au ajuns sa aiba succes, cu tehnologie simplista si materiale bune. Sunt masini practice, dar nu prea au nimic special. Astea mai noi, sofisticate, prefer sa nu fie Vw. Cum spui si tu, Renault a fost sofisticat din totdeauna, pe cand porneau Renault-urile la buton, Passat-urile aveau cheie 'briceag', si aia ca optiune...
Opel Corsa sau Dacia Logan. Pentru inceput una din astea doua este suficienta. Ulterior (peste 4-5 ani) mai vezi tu.
Sa nu faci greseala sa cumperi o masina mai veche de 2007, gandeste-te ca trebuie sa te mai tina macar 5 ani fara sa bagi bani in ea permanent.
Lada 111, cea mai potrivita masina pentru incepatori.Placuta la condus ieftina la reparat.
Golf 3 = o conserva care mai are putin si se rupe in 2 de la atata rugina si motoarele sunt foarte obosite
Golf 4= o conserva mai buna care mai are putin pana ajunge golf 3
Sincer acum, de geaba vezi tu la toata lumea golf 4, asta nu inseamna ca este cea mai buna
Pentru inceput, cel mai recomandat ar fi un volvo c30, mult mai bun decat golf 5 [parerea mea] are un design mai aerodinamic, o masina mult mai sigura si daca esti incepator/incepatoare nu cred ca te apuci de carat diverse chestii cu masina, un c30 este perfect, o masina mica, in caz de orice incident masina te protejeaza mai bine decat toate celelalte din gama ei [masinilor mici] foarte confortabila, sistem audio exceptional. Daca iei varianta D2 ai motor de 1.6D de 110 cai putere si un consum foarte mic! Este o masina foarte fiabila, volvo aflandu-se in top 4 cele mai fiabile marci, cea mai sigura marca, a 2-a ca rezistenta in timp si un volvo detine recordul mondial la km parcursi [aproape 5 milioane de km, si nu spun istorie acum, cum au criticat ceilalti 'hateri' pe aici, spun ceva ce tine de prezent, intrati fratilor pe youtube si scrieti Irv. Gordon sa-l vedeti pe posesorul acelui volvo cum inca merge cu el]
pe cand daca iti iei un golf 3 ai un design foarte sec, o masina batrana, euro 1 sau 2, consuma mai mult decat un c30 varianta D2, trage mult mai greu decat un c30, mult mai putine functii etc... daca-ti iei golf 4, ceva iti va troncani mereu la acea masina din cele auzite de mine, de asemenea, motoarele destul de obosite, de geaba le lauda toti! rugina apare destul de repede la masinile nemtesti pe cand la volvo... detin un volvo v40 din 1997 cu motor de 2.0 i, consum 8.5 mixt, 136 cai putere cu 400 000 km parcursi si ce pot spune de el?
Nu gasesc rugina pe nicaieri, porneste la sfert de cheie la -20 de grade cu motorul rece, sistemul audio este cel original iar calitatea sunetului este exceptionala, masina trage ca noua, toate functiile merg, clima, scaune incalzite, ESP, ABS...
Deci, recomand Volvo! Daca nu-ti place c30, uita-te la c70, s40, v40 etc... Recomand!
'incepatorilor le trebuie un ciur prima data, care daca il busesc.' tu gandesti ce spui? crezi ca mai apuca ala sa-i de 2 ciocane la masina dupa un accident? acum http://www.autovit.ro/volvo-c30-C32495221.html cumpara masina asta! acum! ai jurat ca o cumperi, sa te vad! :)))
Un golf 3/4?
Pai daca nu ma insel, motoarele pleaca de la 1, 8 cc turbo diesel, si 1, 6 cc pe benzina.Cum sa-i dai asa ceva la un incepator, ca sa aiba cu ce sa se omoare.
II recomand ceva mai mic ca motorizare, cum ar fi un opel astra gtc 1, 3 diesel multijet.E mult mai frumoasa ca un golf si in 6000 de euro poate sa isi ia una de prin 2008
La Golfuri motorizarile incep de la 1.4 pe benzina, si de la 1.9 diesel.
Nu se omoara nimeni cu ele, abia Golf 4 1.6 16v sau 1.9 TDI daca fug, si alea foarte slab. Ce e sub 1.6 eu consider submotorizare, nici unui pensionar pe jumatate surd si chior nu i-as recomanda Golf 1.4, fie ca-i mk3 sau mk4.
Masina 'cu care sa te omori' e mai degraba GTI-ul, ca iti da senzatia de regele soselelor. Cu celelalte te caci pe tine sa depasesti un maxi-taxi
Am recomandat-o pe aceea deoarece are 1, 3 cc dar este si varianta 1, 9 cu 150 de cai putere.
Cea mai fiabilă maşină este cea japoneză. Sunt mai scumpe piesele decât la altele, dar şi calitatea e mai bună. Sfatul meu: dacă de-abia ai obţinut permisul, încearcă să te familiarizezi cu traficul nebun pe maşina unui bun prieten sau cunoscut. În felul ăsta vei şti cum este să conduci o maşină second hand. Apoi mergi la un dealer şi încearcă o maşină la un drive test; vei şti cum este să conduci o maşină nouă.
Dacă ai permis de ceva timp, mai strânge nişte bani şi ia o maşină nouă. Îţi recomand o japoneză. Şi eu aş fi preferat Toyota Yaris, dacă nu s-ar fi putut Nissan Primera. Oricum, Primera nu se mai fabrică, pe când Yaris da.
Nu recomand nimănui maşini second hand, indiferent cât de bine au fost întreţinute. E mai sănătos să începi tu să foloseşti o maşină nouă, nu numai din punct de vedere tehnic.
Dacă într-adevăr nu se poate şi nici nu se poate suplimenta bugetul, atunci alege maşina care-ţi place. Dacă preferi VW Golf, e OK, nu trebuie să ţii cont că le vezi peste tot. Maşina trebuie să îţi placă ţie, nu nouă. Noi putem să te ajutăm cu sfaturi, dar poate că tu te simţi mai bine în VW Golf decât în Skoda Octavia. Oricum, pentru oraş e bună o maşină mică, Skoda Octavia poate fi prea mare.
Logan consum mic, piese ieftine cat de cat spatioasa, nici foarte lunga nu e, inalta casa nu iei bordurile... Nu te va durea sufletu asa tare daca o lovesti.
Eu unul recomand tot ceea ce tine de gama wv. skoda, seat, passat, golf. daca faci multi km pe an atunci te sfatuiesc sa iti cumperi diesel daca se poate adusa din afara si nerulata prea mult in tara.
anonim_4396 întreabă:
savin întreabă: