Nu prea se porneste o masina in viteza.
Se calca ambreajul, si apoi se porneste motorul.
Cel mai bine e s-o scoti din viteza inaintea pornirii.
Iar ambreajul, e foarte bine sa-l calci la fiecare pornire, chiar si cand nu e in viteza masina, ca sa usurezi treaba demarorului, sa nu mai invarta si cutia degeaba.
Dupa ce porneste motorul, te asiguri ca e pe liber, miscand schimbatorul in stanga si in dreapta (doar pe liber iti permite sa il misti asa, daca nu merge inseamna ca e in viteza), apoi eliberezi ambreajul.
Inainte de a calca ambreajul, tragi frana de mana, ca sa n-o ia la vale masina.
Salut,o tii din ambreaj(adica o pornesti cu ajutorul ambreajului calcat) dar sa nu-i dai drumu
Cea mai corecta pornire ar fi pe liber!
Daca e bagata in viteza in primul rand tii ambreajul apasat de tot (prima pedala din partea stanga) si il lasi usor dupa ce ai invartit cheia pana la a treia treapta.
Daca lasi ambreajul dintr-o data se opreste motorul si nu ai rezolvat nimic deci il lasi usor si in acelasi timp apesi acceleratia dar nu exagerat
JaguarSType întreabă: