Daca e Opel 2.2 DTI, da, e pe lant. Dar se strica pompa de injectie, si nu e placut. Daca mergi pe ulei GM, se poate gripa motorul la batranete, multi au ajuns cu vibrochenul rupt. Plus ca e un tractor euro3 cu vreo 125cp, nu merita deloc. Platesti taxe de racheta si mergi cu un tractoras mai anemic decat 1.9 CDTI.
De la alti producatori nu stiu cum sta treaba cu 2.2; Mercedesul tine bine in timp dar majoritatea sunt niste tigai fumigene, mai avea si Honda un 2.2, parca si Mazda...
Eu zic sa nu te inhami la diesel peste 2.0, pur si simplu nu are rost. Ceva 1.9-2.0 e suficient, cauti cu 16V, minim 150cp si ai putere la costuri reduse.
Impozitul pentru 2.0 e undeva sub 250 de lei, iar pentru 2.2 e peste 700 de lei. Si asigurarea e mult mai scumpa la 2.2
Gasesti Opeluri 1.9 CDTI de 150cp, BMW-uri 2.0d de 140-180cp, masini din grupul VAG cu 2.0 TDI 140-180cp, Alfa Romeo 1. 9JTDM cu 150-180cp, etc.
Nu are sens sa arunci banii pe 2.2
Cauta mai bine pe benzina de la Toyota de preferat 1.6, au si ei multe modele cu distributie pe lant.
AlexisJohn17 întreabă: