Da, într-adevăr e altceva.
Dar nu e atâta de diferit precum mai spun unii. Trebuie ca în momentul în care te-ai suit în mașină și ești tu la volan, sa fii conectat 100% la comenzile instructorului /traficului și sa încerci pe cat posibil sa faci lucrurile cat mai bine. În cazul asta, vei prinde încredere mai mare în tine și ești mai sigur pe tine. La școală de șoferi, se fac 30 de ore de condus pana în momentul în care mergi sa dai sala, iar tu în acest timp, te sfătuiesc sa citești f bine cartea, deoarece multi spun ca nu are importanta, dar are explicații și multe informații benefice. Te sfătuiesc sa faci multe chestionare pe site-ul oficial DRPCIV iar unde nu ești lămurit, scrie toate întrebările pe google și vei avea răspunsul( astfel înveți mai ușor ). Învață semnele bine, învață să coordonezi * Schimbator×pedala ×atent la drum și încearcă pe cat posibil sa fii concentrat numai la drum și la instructor. În general, este foarte mult stres, deoarece te gândești numai la oraș, ( dacă îl pic ), dacă nu iau sala... astea sunt la toți cei care sunt aflați în școală de șoferi și este și logic. La sala se ocupa instructorul tău, actele sunt la el iar în momentul în care trebuie sa dai sala, îți va da dosarul, plătești o taxa, trebuie sa faci niște poze și ești programat la sala. Ți-am spus, învață bine de pe carte, fa chestionare și încearcă sa fii cat poți de axat pe cat posibil de șoferie și cauta mai multe despre asta. Dacă vei fi admis la examenul teoretic, vei fi programat la examenul practic (îți arată pe foaie ), mult succes și sa auzim de bine!
Un univers destul de interesant, cu multe intrebari de invatat si la condus vine partea cea mai buna.
Până la sală mai ai de lucru. Prima dată trebuie să faci legislația și orele de condus. Ar trebui ca acestea să fie asigurate de școală. Când te programează la sală, mergi, dai examenul și dacă îl iei te programează la oraș. Dacă nu? mai încerci.