Vezi ca majoritatea motoarelor diesel de pe Passat b6 au volanta cu masa dubla, si se schimba regulat, e consumabil. Un mecanic cu experienta in 'volzvagin' isi da seama de unde provine zgomotul, ar putea fi volanta, cum zic eu.
Eu n-as fi recomandat masina aia, pe langa faptul ca are consumabilele scumpe (multe brate, motor greu accesibil, etc), e si plina de defecte electronice, in special probleme la frana de mana (buton, computer, senzori si motorase). In plus, motorul pe care il ai tu, e recunoscut ca fiind foarte prost calitativ, pica piesele pe el intr-o veselie, consuma ulei si e facut din materiale proaste, de exemplu cand schimbi bujiile incandescente, risti sa le scoti cu tot cu filetul din chiuloasa.
Mergi la service VW sa te lamureasca, nu te obliga sa o si faci la ei. Bineinteles ca e posibil sa fie preturi piperate data fiind varsta masinii si nr. de km(poate nici nu sunt reali). Intr-adevar motorul 2. 0TDI de 140cp e destul de nemultumitor ca fiabilitate.
Oricum conteaza si provenienta masinii(*in general masinile provenite din Olanda sunt extraordinar de ignorate de proprietari-nu le fac reviziile la timp, trag de ele cativa ani si le schimba)...iar un diesel la 200, 000km care nu a fost servisat regulat si a fost neglijat o sa iti umple o factura maricica: ambreiaj, volanta, distributie etc
Mersi dar am reparat-o deja, a fost pompa de ulei care m-a costat 2, 500€ am schimbat-o cu alta noua destul de costisitor, totuși mersi la toți pentru Răspunsuri