Da, si daca ai facut modificari dubase is sanse sa ai probleme daca nu le poti omologa.
Cred ca vorba vine (legat de "iti umbla la motor" La itp o sa deschida capota sa vada daca este totul ok, daca nu are zgomote ciudate si daca arata ca un motor stock, e normal ca in cazul in care atunci cand deschizi capota se vad tot feluri de modificari gen admisie de aer sport, galerie de admisie modificata si alte tuburi multicolor o sa bata la ochi si o sa-si dea seama ca este umblat la motor si ca nu mai e un motor stock, pe langa motor se mai la becuri (avarii, semnalziare, pozitie, faza lunga frana etc, daca bat cum trebuie ca nu cumva sa fie prea in jos sau prea in sus) frane. se uita pe dedesubt sa vada daca e totul ok, emisii etc
La chiar la motor. Legat de el se verifica doar noxele, daca motorul are modificari facute in limitele normale si noxele ies ok, nu e nici-o problema.
Nu iti umbla, il inspecteaza, cauta pe el seria sau cod motor, se uita sa fie totul la locul lui, sa nu ai scurgeri sau improvizatii.
La fel si pe sub masina, se baga si verifica cu un levier articulatiile, se uita sa fie caroseria solida si fara modificari (suduri), ori cu rugina. In rest, aparatura de acolo isi face treaba, exista stand de verificare a franelor, aparate de masurarea gazelor si a farurilor, stand de verificat jocuri pe la roti si suspensie, etc.
La ITP nu iti demonteaza nimic de pe masina, ei doar o verifica sa functioneze bine.