Uleiul la schimbatorul de viteze nu a fost schimbat niciodata de aia s-a stricat, prea mult frecat s-a dus proprietariile si acum e posibil sa iti schimbi toata transmisia sau masina. Recomand sa schimbi toate fluidele din 3 in 3 ani la masina asa scapi de griji / uleiu de motor anual oricum
Luminite la bord nu ai? Check engine ala cum este on sau off? Deci pune scaneru si vezi ce probleme sunt, pe aici nu stau mecanici si daca ar sta tot nu ar sti sa iti spuna ceva.
Tebuie sa faci o poza la cutie.
Daca este 4x4 cel mai probabil ai cutie japoneza AISIN 09M cu 6 viteze.Nu este un DSG clasic.Seamana foarte, dar sunt diferite.
Schimbul de ulei si filtru se face la 60.000 cu ulei ATF in niciun caz ulei pentru DSG.
Cand a fost facut ultima data schimbul de ulei si filtru la cutie?
Schimbul e făcut acum 40k km. Ideea e ca nu e o avarie obișnuita a cutiei, in mod normal trebuia repornit motorul ca sa se ducă avaria, trebuie doar pusă in D și mișcată din loc.
Nu știu exact ce este sunetul pe care îl face și in mers, e aude ca o lovitura de ciocan.
M-am gândit sa fie cutia, însă nu are nici un sunet la schimbul treptelor, nu smucește, nu are întârzieri, cutia se comporta exemplar cu excepția "avariei"
Poate nenea mecanicul ti-a pus ulei pentru cutie DSG in loc de ATF.
Si eu era sa o patesc.
Sunt uleiuri total diferite.Schimbul se face tot pe la busonul de golire si tot 6 l intra.
Înscriete pe Facebook la grup passat cc și ai mai multe șanse de răspuns, decât aici. Baftă!