Cel mai bine e so inscrii pe BG asa e mai usor costa 400€ cu transport inclus. Asigurarea e 200€ pe an - inca se practica asa ceva dar oricand se pot modifica legiile
Poti asa cum fac aia cu nr de Bulgaria. Dar o sa fi oprit tu in caz de control pentru ca ai nr strain, avand (dupa caz) card de rezidenta german pot zice ca esti in vizita sa nu iti confiste talonul masinii. Nu au cum sa vada cand ai intrat in tara pentru ca nu exista un sistem de inregistrare a nr de inmatriculare intrate in RO momentan, in viitor poate sa fie. Asigurarea poate sa fie mai scumpa nu se stie daca iesi in avantaj. Itp se face in tara dar nu ai voie sa iesi din RO pentru ca e valabil pe teritoriul respectiv.
Mersi mult de răspuns. Am înțeles totul, mai puțin partea cu cardul de rezidență. Cum o pot scoate la capăt cu aia?
Cel mai bine e so inscrii pe BG asa e mai usor costa 400€ cu transport inclus. Asigurarea e 200€ pe an - inca se practica asa ceva dar oricand se pot modifica legiile
Nu poți rula în România cu mașina altuia la nesfârșit, să îți iasă din cap asta.
Practic poți rula 6 luni, și după aceea trebuie să revii în țara în care e înregistrată. Dar eram curios dacă se poate și altfel.
Adica vrei sa tragi puțin statul român in piept, sa il furi ca asa stiu românașii, nu, nu poti, masina este a ta? Atunci trebuie sa ai toate actele itp ul la zi facute aici in România.
Da, sunt conștient că trebuie să am toate actele la zi pentru a transcrie pe Germania. Sunt dispus și să plătesc impozitul ăla de 7800 de Ron dacă știu că o fac o singură dată, iar apoi trec pe Germania.
Oare aș ieși mai ieftin să cumpăr o mașină echivalentă din Germania, iar cât timp sunt acolo, să o trec pe numele persoanei respective și să plec în România cu ea gata înmatriculată?
Știu că e ridicol, dar impozitul ăla nu se justifică sub nici o formă în țara noastră.