Cu piciorul pe frana, la ambele.
La automata dai schimbatorul in pozitia P, apoi invarti cheia/apesi butonul de pornire.
La manuala o scoti din viteza cu ambreiajul calcat (tragi frana de mana inainte), si invarti cheia/apesi butonul.
La cele cu cheie invarti pana se aprind becurile din bord, astepti sa se stinga o parte din ele, apoi mai invarti putin, si vei auzi motorul pornind (eliberezi cheia cand porneste).
O masina automata : 0 lasi pe neutru, pornesti din cheie, apesi pe acceleratie
O amsina manuala : o lasi pe neutru, pornesti din cheie, treapta 1 de viteza, ambreiaj si acceleratie
Eronat total. Masina automata se porneste in P de la parking. Nicidecum in neutru.
Parking am vrut sa spun, ai dreptate.
La automata piciorul pe frână și pornești motorul, la manuala piciorul pe ambreiaj (în cazul mașinilor diesel / motorina) si pui contactul sau direct pus contact pornit mașina fara picior pe ambreiaj la cele pe benzina.
Nu ii mai da sfaturi din astea eronate. De ce spanac sa ii spui ca la diesel trebuie apasat ambreiajul si la benzina nu. Ai idee ce inseamna ca pornesti o masina?
Ana0505 întreabă: